۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۵۱۷۱۳

مروری بر مهم‌ترین اخبار "دنیای نشر" در هفته‌ای گذشت

در این بسته خبری، به بررسی مهم‌ترین اخبار کتاب و نشر در هفته‌ای که گذشت پرداخته شده است.
بسته خبری

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در بسته خبری پیش‌رو، به بررسی مهم‌ترین اخبار کتاب و نشر در هفته‌ای که گذشت پرداخته شده است:

چگونگی آموزش پاسخ‌گویی به "پرسش‌‌های کودکان درباره خدا" در یک اثر

انتشارات بوستان کتاب، کتاب «و خدایی که در این نزدیکی است؛ پرسش‌های فرزندم درباره خدا» اثر حجت الاسلام مسلم گریوانی را منتشر و راهی بازار نشر کرد. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

بررسی جریان‌شناسی "احزاب زاویه‌دار در ایران در یک اثر"

حجت الاسلام اسکندری در این کتاب سعی کرده استه همه جریان‌های فکری، فرهنگی و سیاسی موجود در ایران را بررسی کند. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

نگاهی به کتاب "فقه شیعه"

مؤسسه انتشارات زمزم هدایت وابسته به پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(علیه السلام) کتاب فقه شیعه نوشته مصطفی آخوندی از سری کتاب‌های حقیقت ماندگار را منتشر کرده است. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند

بررسی "شیوه‌های تربیت جنسی در اسلام" در یک اثر

حافظ ثابت، کتاب "تربیت جنسی در اسلام" را با هدف بررسی منابع اسلامی به منظور دست‌یابی به اصول و روش‌های تربیت جنسی نگارش کرده است. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

نگاهی به کتاب "همسران رحمت شده و همسران نفرین شده"

کتاب «همسران رحمت شده و همسران نفرین شده» دربردارنده برگردان کلمات معصومان درباره ازدواج و وظایف همسران در خانواده و اجتماع به زبان فارسی است. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

شرح ترور بیولوژی آیت‌الله "ربانی املشی" در یک اثر

کتاب «شهید آیت‌الله محمد مهدی ربانی املشی» به صورت تلفیقی از گاه‌شمار و زندگی‌نامه این شهید نوشته شده است.علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

از مجموعه ‌آثار کلامی علامه "کاشف الغطا" رونمایی شد

از مجموعه کلامی آثار علامه مرحوم محمد حسین کاشف الغطا با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی رونمایی شد. علاقه مندان برای مشاهده شرح این  خبر  اینجا را کلیک کنند.

مروری بر کتاب زندقه در سده‌های نخستین اسلامی

نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کتاب زندقه در سده‌های نخستین اسلامی نوشته حمیدرضا مطهری را منتشر کرده است. علاقه مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

ارسال بیش از ۸۰۰ اثر به جشنواره ملی "کتاب سال سبک زندگی"

دبیر علمی جشنواره کتاب سال سبک زندگی گفت: این تعداد آثار بیش از تصور و انتظار ما بوده است و ۴۰۰ اثر دیگر بعد اتمام از مهلت فراخوان به دبیرخانه رسیده است. علاقه مندان برای مشاهده شرح این  خبر  اینجا را کلیک کنند./۹۹۸/ت ۳۰۲/ش

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات