۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۷۵۵۸۵۰
حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری:

دزدی و بی حجابی هر دو جرم است/ همه باید حامی نیروی انتظامی باشیم

دزدی و بی حجابی هر دو جرم است/ همه باید حامی نیروی انتظامی باشیم
سخنران حرم حضرت معصومه (س) حجاب را قانون جمهوری اسلامی برشمرد و متذکر شد رعایت و الزام به قانون در سراسر جهان لازم و ضروری است و تخطی از آن جرم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری عصر امروز در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از نیروهای فراجا و مجریان طرح نور که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: خدا را شکر می کنیم که در زمانی زندگی می‌کنیم که پرچم ولایت و آیات قرآن برافراشته است.

وی افزود: دیروز سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس بود ما آن روز پدافند نداشتیم اما ایمان داشتیم و شن های صحرا جنود الهی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری ابراز کرد: اگر موشک باران توانست هیمنه آمریکا و اسرائیل را شکست دهد در خود موشک نبود بلکه در «و ما رمیت اذ رمیت» بود، دنیا بداند مردم پای اعتقاد و نظام ایستاده اند و هرگاه مردم احساس کنند اسلام در خطر است و همه باید بیایند اکثریت خواهند آمد.

وی ادامه داد: دشمن خیال باطل می کند که با بی حیایی می تواند به نظام و اسلام ضربه بزند اما مطالبه و خواسته مردم بر این است که حجاب شرط استخدام در نهادهای این نظام باشد.

سخنران مراسم ضمن مطالبه از قوای سه گانه اظهار داشت: هرچه زودتر باید قانون الزام حجاب تصویب و در اختیار دولت و سایر نهادها قرار گیرد، قوه قضاییه همچنان که با مفسدان اقتصادی و ناقضان امنیت مقابله می کنند باید با بی حیایی هم مقابله کنند.

وی با بیان اینکه همه باید امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند، تصریح کرد: اسلام تماشاچی نمی خواهد، مردم تماشاچی شدند که دستان علی بسته شد و زینب کبری به اسارت رفت، تا بی حیایی در جامعه می بینیم باید با قول لین و محکم تذکر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به اینکه دزدی و بی حیایی هر دو خلاف قانون است، اذعان داشت: قانون اسلام و قانون جمهوری اسلامی رعایت حجاب و عفاف است پس باید رعایت کرد.

وی در پایان بیان کرد: همه مردم، اصناف و قوای سه گانه باید در کنار نیروی انتظامی باشیم تا مبارزه با بی عفتی و بی حجابی هم به نتیجه برسد.

ارسال نظرات