۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۵۳۱۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

از تشکیل قرارگاه امدادرسانی توسط سازمان تبلیغات تا حضور بیش از یکصد طلبه در مناطق سیل زده

از تشکیل قرارگاه امدادرسانی توسط سازمان تبلیغات تا حضور بیش از یکصد طلبه در مناطق سیل زده
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان از حضور بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب جهادی برای کمک رسانی به مردم سیل زده خبر داد و موکت، کنسرو، آب آشامیدنی و مخزن آب را از جمله فوری ترین نیازهای مردم منطقه سیل زده دانست.

 حجت‌الاسلام‌ مصطفی جهانشاهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پیرامون اقدامات انجام گرفته در مناطق سیل زده توسط سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در همان روزهای اول و با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی قرارگاهی به نام شهید سبیل اخلاقی در چابهار تشکیل شد و با هماهنگی این قرارگاه، امروز بیش از 100 نفر از طلاب در مناطق سیل زده در قالب گروه های جهادی درحال خدمت رسانی هستند.

وی در توضیح شرایط مناطق سیل زده گفت: متأسفانه یکی از مشکلات این مناطق محرومیت روستا هاست به نحوی که بیش از مناطق سیل زده دیگر نیاز به امداد رسانی دارد. با وقوع سیل زیرساخت های شهری نظیر  شبکه برق رسانی و آبرسانی  قطع شد، بسیاری از سرویس های بهداشتی منازل و برخی از منازل تخریب شدند، که الحمدلله با حضور نیروهای هلال احمر و دولت و نیرو های مسلح بخشی از این مشکلات حل شد.

مدیر کل تبلیغات سیستان و بلوچستان موکت، غذاهای کنسروی، مخزن های آب و آب آشامیدنی را از نیاز های فوری مردم آسیب دیده دانست و افزود: مردم از طریق دفتر های سازمان تبلیغات در شهر های مختلف می توانند کمک های خود را به مردم سیل زده برسانند. مردم عزیز همچنین می توانند کمک های نقدی خودشان را از طریق شماره کارت: 5892101447551389  به نام گروه جهادی صراط مستقیم-رعنایی یا شبای همین حساب به شماره: IR780150000003101057671548 ارسال کنند.

حجت الاسلام جهانشاهی در توصیه به امداد رسان ها و گروه های جهادی که قصد حضور و کمک رسانی به مردم منطقه را دارند، گفت: حتما قبل از حضور با قرارگاه شهید اخلاقی از طریق شماره تماس 09158930604 هماهنگی های لازم را داشته باشند و حتما گروه های تبلیغی و جهادی با امکانات کاملی نظیر خودرو و دیگر لوازمی که برای فعالیت نیاز دارند تشریف بیاورند تا به مشکل بر نخورند. 

ارسال نظرات