۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۵۹۳۷۷۵
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

نادیده گرفتن دستاوردهای 40 ساله نظام، خیانت به انقلاب است

نادیده گرفتن دستاوردهای 40 ساله نظام، خیانت به انقلاب است
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران بر ضرورت تبیین و تبلیغ مستدل و مستند خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در آستانه دهه فجر برای مردم تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست هماهنگی برنامه دهه فجر، این ایام را فرصت مغتنمی برای تبیین صحیح دستاورد‌ها و خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف دانست.

وی با بیان این که متأسفانه دشمنان داخلی و خارجی با نادیده گرفتن خدمات چهل ساله انقلاب تلاش می‌کنند این دستاورد‌ها را ناچیز جلوه دهند، افزود: این در حالی است که پیشرفت‌های صورت گرفته در این چهار دهه به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که خدمات و دستاورد‌های انقلاب باید به صورت مستدل و مستند برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز باید بدانند که پیشرفت‌هایی که به برکت چهار دهه انقلاب اسلامی به دست آمده بسیار بیشتر از اقدامات صد‌ها سال گذشته است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز تطهیر رژیم پهلوی یکی از برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان است، تصریح کرد: دشمن با تبلیغات دروغین و غیر واقعی علیه مدیران و مسؤولان انقلابی کشورمان تلاش می‌کند چهره‌ای مخدوش شده از انقلاب و نظام اسلامی را به مردم معرفی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید ضعف‌های موجود در یک مدیر و مسؤول را به کل نظام و انقلاب نسبت داد، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از مسؤولان و مدیران این کشور تلاش گر، متعهد و انقلابی هستند و این همه پیشرفت و توسعه در سایه تلاش‌های همین مدیران متعهد و دلسوز به دست آمده است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که مدیران و مسؤولان نیز نباید با برخی اظهارنظر‌ها نادرست خود کام مردم را در آستانه دهه چهارم انقلاب تلخ کنند، بیان داشت: همه بخش‌های کشور باید توان و ظرفیت خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که به طور حتم نمی‌توان خدمات چهل ساله نظام در یک هفته برای مردم تبیین کرد، افزود: اما ملت بزرگ ایران باید توجه داشته باشند که این سطح از پیشرفت‌ها در سایه تحریم‌های گسترده و ظالمانه دشمن علیه انقلاب اسلامی حاصل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن چهل سال است که فشار‌های اقتصادی و سیاسی بسیاری به ملت ایران وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری به غیر ایران اسلامی قادر به تحمل این فشار‌های سخت و فلج کننده نبود، اما نظام اسلامی با پشتیبانی عظیم مردمی توانست همه این مشکلات چهل ساله را با موفقیت پشت سر بگذارد./950/پ203/ب1
ارسال نظرات