۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۵۵۸۵۸

قرارگاه شهرستانی مسجد در هریس تشکیل شد

قرارگاه شهرستانی مسجد در هریس تشکیل شد
جلسه قرارگاه شهرستانی مسجد در هریس به دعوت حجت الاسلام گلدوست امام جمعه این شهرستان و با حضور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان در کلوانق تشکیل گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، جلسه قرارگاه شهرستانی مسجد با حضور حجت الاسلام ذاکری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، ائمه جمعه شهرهای تابعه شهرستان هریس و مدیران ادارات مرتبط با مساجد تشکیل گردید. 

در این جلسه حجت الاسلام گلدوست با اشاره به تشکیل جلسات هفتگی مربوط به مساجد از زمان حضور در این شهرستان در طی ۵ ماه گذشته، ساماندهی امور مساجد را از اولویت‌های شهرستان برشمرد و در این راستا بر همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی استان، همچنین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و رابط طرح هجرت شهرستان اشاره نمود، وی در ادامه با توجه به راه‌اندازی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، ادامه فعالیت‌های شورای فعلی را با عنوان قرارگاه شهرستانی مسجد عنوان کرد.

در ادامه حاضرین در جلسه به طرح برخی موضوعات مهم و مشکلات موجود در مساجد پرداختند.

حجت الاسلام ذاکری در این جلسه، عمده دلیل ضعف در مساجد را فقدان مدیریت واحد در مساجد و اعمال نظر نهادها و اشخاص خارج از مسجد در اداره مسجد برشمرده و ایجاد مرکز رسیدگی به امور مساجد را در راستای تحقق همین امر بیان نمود.

ارسال نظرات