۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۹۳۷۶۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

اقتدار امروز کشور مرهون مدیریت صحیح امام و رهبری است

اقتدار امروز کشور مرهون مدیریت صحیح امام و رهبری است
آیت الله سلیمانی گفت: اقتدار امروز نظام اسلامی به برکت مدیریت صحیح امام راحل، رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه ملت بزرگ ایران است.
آیت الله محمد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن آغاز دهه چهارم انقلاب به چهار دهه عزت و سربلندی ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، نهضتی بزرگ، شکوهمند و تأثیرگذار در جهان بود که تحول عظیمی در دنیای معاصر به وجود آورد.

وی، دینی و الهی بودن را یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های مهم انقلاب ملت ایران توصیف کرد و افزود: رهبری امام خمینی (ره) در نهضت انقلاب موجب خیزش عظیم ملت ایران بر علیه تاج و سلطنت شد.

آیت الله سلیمانی با بیان این که بدون هدایت‌ها و رهنمود‌های هوشمندانه امام خمینی (ره) پیروزی نهضت متصور نبود، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان رهبری نهضت با تکیه بر قرآن و اهل بیت (ع) یک نظام دینی بر پایه ارزش‌های دینی و نقش آفرینی مردم را پایه گذاری کردند.

وی با اشاره به این که امروز در حالی انقلاب اسلامی وارد چهل سالگی خود می‌شود که همه دشمنان و بدخواهان این نظام دینی چهار دهه است که همه توان خود را برای براندازی و نابودی آن به کار گرفتند، افزود: اما حضور رهبر دینی در رأس این نظام و همچنین حضور و همراهی آحاد ملت آبی بر آتش فتنه توطئه گران علیه انقلاب بوده است.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با بیان این که با وجود توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب پرتو افشانی انقلاب هر روز در جهان بیشتر می‌شود، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند و با عزت در جهان نقش آفرینی می‌کند و این اقتدار به برکت مدیریت صحیح امام راحل، مقام معظم رهبری و حضور در صحنه ملت بزرگ ایران است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی (ره) در عمل نشان داد که رهبری بزرگ و بی بدیل برای نهضت اسلامی مردم ایران بوده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز مقام معظم رهبری با مدیریت صحیح و امام گونه خود انقلاب را در مسیر پیشرفت و تعالی واقعی هدایت می‌کنند.

آیت الله سلیمانی با بیان این که الهی بودن و اعتقاد راسخ امام خمینی (ره) به اسلام و دین وجه تمایز ایشان نسبت به سایر رهبران دنیا بوده است، بیان داشت: همراهی ملت با ولایت و رهبری بستری را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایمان محکم امام خمینی (ره) موجب دلدادگی ملت ایران به ایشان شد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با ایمان قوی بدون هیچ ترسی در برابر قدرت‌های جهان ایستاد و هیچ گاه از مواضع به حق خود عقب نشینی نکردند.

آیت الله سلیمانی با بیان این که امام خمینی، جز خداوند متعال از هیچ قدرتی هراس نداشتند، بیان داشت: دوراندیشی و هوشیاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در برابر سیاست‌های کشور‌های مستکبر و نظام‌های سلطه گر، انقلاب اسلامی را به عنوان الگویی ارزشمند در دنیا تبدیل کرد./950/ت310/ب1
ارسال نظرات