۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۵۵۸۵۷

قرارگاه شهرستانی مسجد در مرند تشکیل شد

قرارگاه شهرستانی مسجد در مرند تشکیل شد
قرارگاه شهرستانی مسجد در شهرستان مرند به دعوت حجت الاسلام نعمت‌زاده امام جمعه این شهرستان و با حضور رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، جلسه قرارگاه شهرستانی مسجد با حضور حجة الاسلام ذاکری، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان و مدیران ادارات مرتبط با مساجد مرند تشکیل گردید. 

در این جلسه حجت الاسلام نعمت‌زاده با اشاره به سابقه تشکیل جلسات شورای مساجد شهرستان، جلسات برگزار شده را ۳۰ جلسه در طی ۱۹ ماه گذشته بیان نمود، در ادامه حجة الاسلام فرازی مسئول هماهنگی ستاد نماز جمعه و معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (عج) مرند، گزارشی از تعداد مساجد و ائمه جماعات فعال و برنامه‌های برگزار شده از سوی شورا در راستای تقویت مساجد بیان کرد.

حجت الاسلام ذاکری در این جلسه، با تشریح اهداف و برنامه‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد، تشکیل جلسات قرارگاه به ابتکار امام جمعه مرند را مغتنم دانسته و گزارش ارائه شده را مطلوب ارزیابی کرد، و گفت: «عمده فعالیت‌های مرکز بر تقویت جایگاه ائمه محترم جماعات مبتنی است و در ادامه، تحقق فرمایش رهبری معظم انقلاب درخصوص اداره مردمی مساجد و حضور امام جماعت به عنوان مدیر طبیعی مسجد را اصلی‌ترین هدف مرکز با مشارکت سایر نهادها بیان نمود.

برچسب ها: مرند مساجد فعال
ارسال نظرات