۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۹۳۶۵۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نظام اسلامی چالشی بزرگ برای سیاست‌های زیاده خواهانه آمریکا است

نظام اسلامی چالشی بزرگ برای سیاست‌های زیاده خواهانه آمریکا است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران اسلامی امروز به چالشی بزرگ برای سیاست‌های زیاده خواهانه آمریکا در جهان تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان در قائمشهر، استکبار ستیزی و ایستادن در برابر ظلم را یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران با ایستادن در برابر ظلم رژیم دیکتاتور سابق طاغوت را در این کشور سرنگون کردند.

وی با بیان این که این ملت هیچ گاه اهل پذیرش ظلم و استبداد نبوده است، افزود: ملت بزرگ ایران در سال ۵۷ با پیروزی نهضت عظیم انقلاب به دنیا ثابت کرد در برابر ظلم و ستم خواهد ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که همه ادیان آسمانی و انبیای الهی در طول تاریخ با طاغوت و ظلم مقابله کردند، خاطرنشان کرد: ائمه معصومین (ع) به منظور حفظ و گسترش دین در برابر حکام ظالم و مستبد ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که انقلاب اسلامی، مدافع حقوق مظلومان و ستمدیدگان است، تصریح کرد: انبیای الهی نیز در طول تاریخ هیچ گاه سلطه طاغوت را نپذیرفتند و در جهت یاری رساندن به مظلومان و ستم دیدگان حرکت کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از حق مظلوم وجه مشترک همه ادیان آسمانی بوده است، بیان داشت: امروز نیز انقلاب اسلامی ادامه دهنده همان مسیر انبیاء و اولیای الهی در عدم پذیرش ظلم و دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که وجود چنین رویکردی در نظام اسلامی موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با چنین راهبردی بسیاری از اهداف و نقشه‌های نظام سلطه را با شکست جدی مواجه کرده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب شکست راهبرد‌های نظام سلطه در منطقه و سایر نقاط جهان شده است، تصریح کرد: امروز در سایه ایستادگی ملت ایران اسلامی از اقتدار پوشالی آمریکا در دنیا چیزی باقی نمانده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ایران اسلامی امروز به چالشی بزرگ برای سیاست‌های زیاده خواهانه آمریکا در جهان تبدیل شده است، بیان داشت: دلیل این همه دشمنی، تهدید و تحریم آمریکا علیه ملت ایران نیز همین مسأله است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که یکی از اهداف دشمن در شرایط امروز کشور، کمرنگ کردن آرمان‌های انقلابی در میان مردم است، تصریح کرد: تقویت آرمان‌های انقلاب یکی از بهترین راه‌های دفاع از نظام در برابر توطئه‌های دشمنان است./950/پ210/ب1
ارسال نظرات