۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۹۳۶۴۷
آیت الله طبرسی:

ملت ایران با قدرت در برابر سیاست‌های خصمانه آمریکا ایستاده اند

ملت ایران با قدرت در برابر سیاست‌های خصمانه آمریکا ایستاده اند
آیت الله طبرسی گفت: مسؤولان در آستانه چهل سالگی انقلاب به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا مردم بیش از پیش دستاورد‌های انقلاب را لمس کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد، با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالای اقتصادی در سراسر ایران اسلامی، گفت: باید از این پتانسیل‌های بالا در جهت رفع مشکلات کشور بهره گرفت.

وی با بیان این که وحدت و همبستگی در شرایط فعلی بهترین راه حل برای رفع مشکلات کشور است، افزود: اختلاف میان مردم و مسؤولان هدف و توطئه امروز دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی است که باید هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز در یک جنگ تمار عیار اقتصادی با دشمن دیرینه این ملت قرار داریم، خاطرنشان کرد: دشمن درجه یک ملت ایران امروز برای فشار به ملت مقاوم ایران اسلامی دست به دوره گردی در کشور‌ها می‌زند.

آیت الله طبرسی با بیان این که محاسبات دولتمردان آمریکایی در خصوص ملت ایران کاملاض اشتباه است، تصریح کرد: این ملت چهار دهه است در برابر سیاست‌های خصمانه آن‌ها با قدرت ایستاده اند و کنار نکشیده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه میدان مبارزه را ترک نخواهند کرد و تا آخرین لحظه پای آرمان‌های انقلاب خواهند ماند، بیان داشت: دولتمردان تازه به دوران رسیده آمریکایی فکر می‌کنند با فشار اقتصادی می‌توانند خواسته‌های نامشروع خود را به ملت ایران تحمیل کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که با همبستگی و وحدت میان مردم و مسؤولان از مشکلات عبور خواهیم کرد، بیان داشت: در چهل سال اخیر مشکلات اقتصادی بسیاری با مدیریت صحیح مسؤولان و ایستادگی مردم رفع شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان، مسأله اقتصاد را جهت به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی ایران هدف قرار داده اند، افزود: اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با وفاق و همدلی میان مردم و مسؤولان در سراسر کشور توطئه اقتصادی دشمن خنثی خواهد شد.

وی با تأکید براین که مسؤولان به ظرفیت‌های داخلی بیشتر توجه کنند، بیان داشت: جریان برجام و مذاکرات فشرده هسته‌ای کشورمان با دولت‌های غربی ثابت کرد که طرف‌های غربی به هیچ عنوان قابل اعتماد و اطمینان نیستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد خواسته‌های نامشروع و زیاده خواهانه دولتمردان آمریکایی محقق شود، تصریح کرد: مسؤولان و مدیران کشور نیز در آستانه چهل سالگی انقلاب به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا مردم بیش از پیش دستاورد‌های انقلاب را لمس کنند./950/پ310/ب1
ارسال نظرات