۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۹۲۸۵۴
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

برقراری امنیت و آرامش کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

برقراری امنیت و آرامش کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
مخبر با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: امروز دشمن در قالب توطئه های مختلف نظم و امنیت کشور را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری رسا از خرم آباد، محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، امروز 18 دی در بازدید از طرح های بنیاد برکت در روستاهای شهرستان دلفان، گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان امنیت کشور را مورد هدف قرار داده اند، افزود: به رغم توطئه های دشمنان، به برکت انقلاب اسلامی اسلامی امروز بالاترین و بهترین امنیت در کشور حاکم است.

مخبر با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی درون حلقه آتش منطقه قرار دارد، اظهار داشت: به رغم توطئه های دشمنان امروز بدون حضور ایران هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: ایران از نظر سیاسی انسجام بسیارعالی دارد و در حوزه اقتصادی نیز کارهای بزرگی انجام داده است.

ایجاد 500 فرصت شغلی در استان لرستان
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در ادامه از اجرای طرح آسمان در مناطق محروم استان خبرداد و گفت: این تعداد فرصت شغلی با  اجرای طرح آسمان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) اجرایی شده است.

مخبر با اشاره به اینکه طرح آسمان با رویکرد اجتماع محور امروز به بهره برداری می رسد، بیان کرد: تلاش شده است به وسیله طرح های اجتماع محور در حوزه اشتغال اقدامات مناسبی انجام شود.

وی اضافه کرد: یک هزار و 500 میلیارد ریال در بخش اشتغال و زیربنایی در 2 سال گذشته هزینه شده که حدود 30 درصد آن تسهیلات است.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: در قالب طرح های بنیاد در مناطق محروم  طی سال های اخیرحدود دو هزار فرصت شغلی ایجاد شده است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات