۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۴۳۰۱۳۳
آیت الله علما:

خدمت رسانی به اقشار محروم از اولویت های اصلی نظام است

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ا با اشاره به اینکه آمار بالای بیکاری در کرمانشاه نگران کننده است گفت: خدمت رسانی به اقشار محروم از اولویت های اصلی نظام است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با حضور در نشست مشترک روسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ابراز داشت: آمار بالای بیکاری در کرمانشاه نگران کننده است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: امام خمینی (ره) یه عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره جامعه محروم و مستضعف را مورد توجه قرار داده و بر رفع مشکلات آن ها تأکید داشتند به طوری که در وصیتنامه خویش نیز به این مهم اشاره داشتند.

 

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین امام راحل همواره پیگیر امور فرهنگی بوده و مسؤولان را موظف به خدمتگذاری به مردم می دانند، مسؤولان باید مدبرانه به رفع مشکلات مردم بپردازند.

 

آیت الله علما خاطرنشان کرد: آمار بالای بیکاری استان نیازمند تلاش و جدیت مسؤولان در راستای حل این معضل است، باید خدمت رسانی مردم دراین منطقه افزایش یابد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدف محرومیت زدایی از قشر مستضعف جامعه صورت گرفت و خدمت رسانی به اقشار فقیر جامعه از اولویت های اساسی این نظام است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان تأکید کرد: باید نهادهایی همچون بنیاد برکت با هدف خدمت رسانی بیشتر به مردم راه اندازی شده و مسؤولان فکری اساسی برای رفع مشکل بیکاری و فقر در استان داشته باشند./857/پ202/ج1

ارسال نظرات