۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۴۷۸۴۹۰
مدیرعامل بنیاد برکت:

بنیاد برکت به دنبال محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی است

نوروزی گفت: پروژه‌های بنیاد برکت تحت اشراف رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی در مناطق کم‌برخوردار کشور اجرایی می شود.
بنیاد برکت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، عارف نوروزی، مدیرعامل بنیاد برکت عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه های بنیاد در استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بنیاد برکت سال‌ جاری  24 هزار و 100 پروژه در کل کشور در دست اجرا دارد که 6 هزار و 500 پروژه به بهره‌برداری رسیده و حدود 18 هزار پروژه دیگر در دست اجرا هستند.

وی با بیان این‌که پروژه‌های بنیاد برکت؛ تحت اشراف رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی در مناطق کم‌برخوردار کشور اجرایی می شود، افزود: 2 هزار پروژه بنیاد برکت تا پایان سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها می‌توان گفت؛ تعداد پروژه‌های در دست اجرا به 16 هزار پروژه می‌رسد.

مدیرعامل بنیاد برکت از اجرای طرح‌های توانمند سازی اقتصادی در سراسر کشور از سوی این بنیاد خبر داد و خاطرنشان کرد: بنیاد برکت 50 طرح طرح توانمندسازی اقتصادی با حجم سرمایه گذاری یک هزار و 600 میلیارد تومان در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته با مشارکت کارآفرینان بومی و محلی اجرا کرده است.

نوروزی ظرفیت اشتغال 50 طرح توانمندسازی بنیاد را  38 هزار نفر دانست و تصریح کرد: اجرای طرح‌های توانمندسازی معمولا در راستای اجرا و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با هدف اشتغال پایدار ، تولید و فرآوری محصولات پایه و نیاز روزمره مردم است. بنیاد برکت از 6 سال پیش  تاکنون پروژه‌های اقتصادی زیادی اجرا کرده است.

وی با اشاره به این‌که تاکنون 149 پروژه اقتصادی پس از مشارکت بنیاد برکت به کار آفرینان بومی و محلی واگذار شده است، گفت: در زمینه طرح‌های زیربنایی و عمرانی ساخت مساجد، مدارس، پروژه‌های راه‌سازی، برق رسانی و آب رسانی بنیاد برکت 160 پروژه در استان آذربایجان شرقی به ویژه در منطقه ارسباران از 6 سال پیش تا کنون اجرا کرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: سال‌جاری 24 هزار و 100 پروژه در کل کشور در دست اجرا داریم که 6 هزار و 500 پروژه به بهره‌برداری رسیده و بقیه در دست اجرا هستند؛ سال گذشته با همکاری وزارت بهداشت؛ بیمارستان 96 تختخوابی میانه کلنگ‌زنی شد که بنیاد برکت به نمایندگی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام 9 میلیارد تومان از این حجم سرمایه‌گذاری را جهت ساخت بیمارستان پرداخت کرد./935/203ب2

 

ارسال نظرات