۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۹۲۰۶۸
استاد حوزه علمیه:

غرب گرایان برای حفظ سرمایه‌های خود دم از سازش با آمریکا می زنند

غرب گرایان برای حفظ سرمایه‌های خود دم از سازش با آمریکا می زنند
استاد حوزه علمیه همدان گفت: غرب‌گرایان برای راضی نگه داشتن آمریکا شیپور سازش را می‌دمند تا سرمایه‌هایشان در آمریکا و کشورهای غربی امنیت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام علی باقری، امام جمعه کبودراهنگ، امروز در مسجد جامع این شهرستان با بیان اینکه سازش با آمریکا را راه نجات از مشکلات اقتصادی نیست، اظهار کرد: آنهایی که سازش با آمریکا را راه نجات از مشکلات اقتصادی می‌دانند در خواب غفلت و جاهل به مسائل روز هستند.

وی ادامه داد: با کمی تأمل خواهیم فهمید که هر زمان که پای آمریکا به کشوری باز شده، آن کشور به لحاظ امنیت، اقتصاد و آرامش به سمت متلاشی شدن و نابودی کشیده شده است.

حجت‌الاسلام باقری تشریح کرد: باید توجه کرد که حاکمان آن کشورها در امنیت هستند چراکه هدف آمریکا حفظ حاکمان کشورهای تسلط یافته است و مردم را رها می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنهایی که قصد سازش با آمریکا را دارند، چاره‌‌ای جز اینکه بر طبل سازش بکوبند ندارند چراکه فرزندان آنها در آمریکا و کشورهای غربی به سر می‌برند و دنبال راضی نگه داشتن آمریکا هستند تا به آنها آسیب وارد نشود.

وی اضافه کرد: غرب‌گرایان برای راضی نگه داشتن آمریکا شیپور سازش را می‌دمند تا سرمایه‌هایشان در آمریکا و کشورهای غربی امنیت داشته باشد.

امام جمعه کبودراهنگ در ادامه سخنان خود درباره الحاق به fatf گفت: fatf بدتر از برجام خواهد شد چرا که پذیرش این معاهده به معنی دادن اطلاعات کامل شهروندان به دشمن است تا بتواند برای آسیب رساندن به این نظام بهتر برنامه‌ریزی کند.

وی خاظرنشان کرد: زمانی اعلام کردند آب خوردن راحت است و برجام را خدا آفریده است اما به سرانجامی نرسید از اینر و باید نخست برجام را به سرانجام برسانند و سپس به سراغ معاهده دیگر بروند.

حجت‌الاسلام باقری گفت: غرب‌گرایان از تورم و گرانی جهت اهداف شوم خود استفاده می‌کنند و اعلام کردند که راه رهایی از این مشکلات سازش با آمریکا است درحالیکه با جلوگیری از قاچاق کالا و واردات بی‌سویه می‌توان مشکلات اقتصادی را رفع کرد.

وی با تأکید بر اینکه سازش با آمریکا یک عمر پشیمانی به دنبال خواهد داشت، اذعان کرد: سنگین ترین هزینه این سازش خط بطلان کشیدن به قیام و ایستادگی در برابر نظام سلطه برای قرن های متمادی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حدود ۱۲۰۰ سال پس از دوران ائمه معصومین علیهم السلام زمان برد تا یک خمینی پیدا شود و از دم مسیحایی خود در پیکر بی رمق مردمی بدمد و چنین نهضت باشکوهی را به سرانجام برساند، در صورت سازش با آمریکا معلوم نیست جهان چند قرن را باید سپری کند تا اتفاق مشابهی امکان تحقق پیدا کند./979/پ310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
احسنت تبارک الله
0
0