۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۵۹۲۸۰۲
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد:

۴۰ سالگی انقلاب آغاز فروپاشی دسیسه گران است

۴۰ سالگی انقلاب آغاز فروپاشی دسیسه گران است
فرمانده سپاه قرچک گفت: ۴۰ سالگی انقلاب آغاز فروپاشی فریبکاران انقلاب است و فکر پلید استکبار در تابوتی روی دستان ملت ایران به گور خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت ایام الله ۹ دی در مسجد مهدیه (عج) قرچک با اشاره به اینکه امسال در چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: باید با صلابت و شکوه جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنیم و ۲۲ بهمن بسیار متفاوت تری نسبت به گذشته داشته باشیم، چرا که چهل سالگی سن بلوغ انقلاب است.

وی بیان کرد: جوان‌های نسل سوم ایران معتقدتر، مستحکم‌تر و با اراده بیشتر آماده اند تا با حضور و فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود این انقلاب را یاری دهند.

رضاخان بنیانگذار تهاجم فرهنگی در ایران
این مقام مسؤول با اشاره به اینچنین روزی (۱۷ دی) در سال ۱۳۱۴ و فرمان اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به دستور جکومت پهلوی، رضاخان را بنیانگذار تهاجم فرهنگی در ایران دانست و ابراز کرد: وابستگی امروز را که دنیای غرب سعی بر تحمیل آن به ایران دارد، رضاخان ۲ دستی تحویل گرفت و بر اراده مردم انقلابی کشور تحمیل کرد.

وی با اظهار اینکه امروز برخی در فضای مجازی به رضاخان درود می‌فرستند، تصریح کرد: باید به غیرت‌های خفته آن‌ها لعنت فرستاد و بیدارشان کرد و به آنان یادآور شد که این رضاخان بود که تمام هویت ملی، دینی و اعتقادی ما را به باد داد.

این فرمانده نظامی با ابراز اینکه در دوران پنجاه و چند ساله دوره پهلوی، ما حتی آسفالت در بزرگراه هایمان نداشتیم، اما امروزه در این زمینه خدمات و تلاش بسیاری شده است و با تمام سختی‌ها سکاندار انقلاب، آن را پیش می‌برد که امیدوارم مسؤولان هم در کنار ولی فقیه قرار گرفته و دست به دست هم دهیم تا شرمنده مردم نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نوید و امید برای ملتی بوده است که می‌خواستند روی پای خودشان بایستند، مدافع تمام عیار اسلام باشند و تودهنی به استکبار بزنند، در این شرایط بود که بازوان انقلاب یعنی علمای تراز اول نظام مثل بهشتی و یارانش، رجایی، با هنر و استاد مطهری که امام را یاری می‌کردند ترور می‌شدند.

با مقاومت و وحدت توطئه‌ها را پشت سر می‌گذاریم

شهیری ادامه داد: فتنه‌ای که ما ازش یاد می‌کنیم برای امروز و سال ۸۸ نیست، از بدو پیروزی انقلاب دشمن دنبال فتنه و توطئه بوده است، از همان چند ماهگی انقلاب تا به امروز به دنبال براندازی آن بوده اند، ترور، تجزیه، تحمیل جنگ و کودتا تمام این‌ها برای سرنگونی نظام بوده است که ملت ما با مقاومت، ایجاد وحدت، همدلی و سربلندی آن‌ها را پشت سر گذاشته اند.

فرمانده سپاه قرچک با اعلام اینکه مردم انقلابی دیار ۱۵خرداد نشان دادند که از سال ۴۲ تاکنون در مقابل هر کج اندیشی و فتنه‌ای با عزت ایستاده اند، اذعان کرد: انقلاب اسلامی فراز و فرود‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و توطئه‌های زیادی را در کشور شاهد بوده ایم.

وی عنوان کرد: امروز مردم بیدار و آگاه پشت ولایت فقیه ایستاده اند، اگر نیاز باشد ۹ دی‌های دیگری را رقم خواهند زد چرا که مردم به ارزش‌ها و دستاورد‌های این انقلاب می‌بالند.

فرمانده ناحیه بسیج قرچک در پایان ابراز امیدواری کرد: چهل سالگی انقلاب باید آغاز فروپاشی دسیسه گران انقلابمان باشد، همانطور که وقتی مرگ بر صدام می‌گفتیم فشار روی بعضی‌ها می‌آورد ولی به لطف خدا او با وضعیت خاصی نابود شد، امروز هم هرکه کمککار باطل باشد با خفت و ذلت خواهد رفت، یقیناً مرگ بر آمریکا جواب خواهد داد تا روزی که فکر پلید استکبار در تابوتی روی دستان ملت ایران به گور خواهد رفت./۸۰۴/پ203/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات