۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۹۲۴۱۳
امام جمعه قرچک:

انقلاب اسلامی حاصل سال ها مجاهدت در کرسی درس و محراب است

انقلاب اسلامی حاصل سال ها مجاهدت در کرسی درس و محراب است
امام جمعه قرچک گفت: انقلاب اسلامی حاصل صد‌ها سال مجاهدت و فعالیت مجاهدان در کرسی درس، علم، بحث، دانش، محراب، جنگ، جهاد و شهادت بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک شب گذشته در مراسم گرامیداشت ایام الله ۹ دی در مسجد صاحب الزمان (عج) صالح آباد این شهرستان هدف دشمن از فتنه ۸۸ را براندازی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر درایت بی بدیل رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه نبود و دشمن یک مقدار بیشتر پیش می‌رفت معلوم نبود چه بر سر این انقلاب بیاید.

وی خاطرنشان کرد: نهم دی ماه ۸۸ شاهد اوج حرکت بصیرانه و غیرتمندانه ملت ایران در برابر فتنه گران و مصیبت سازان بودیم، آن زمان دشمنان خارجی به کمک ابلهان و مزدوران داخلی، فضایی را درست کرده بودند که خواب براندازی نظام آن‌ها را به وجد آورده بود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک ادامه داد: آن‌ها چند ماهی همه بدخواهان را خوشحال کرده بود، اما ملت با هدایت رهبر بصیرشان عزمشان را جزم کردند و همچون سد پولادین در مقابل سیلاب وسیع هجمه‌ها ایستادند و همه رشته‌های دشمنان و فتنه گران را پنبه کردند.

وی با بیان اینکه هرچند که در سال 88 دشمن خساراتی را وارد کرد که تا الان قابل جبران نیست، افزود: این انقلاب حاصل صد‌ها سال مجاهدت و فعالیت مجاهدان در کرسی درس، علم، بحث، دانش، محراب، جنگ، جهاد و شهادت بوده است.

امام جمعه قرچک خاطرنشان کرد: شیخ مفیدها، شیخ انصاری‌ها و علامه حلی‌ها از زمان غیبت کبری تا پیروزی انقلاب ما همه کار کردند و از زمان امام و انقلاب، ما چه کسانی که ارزش بالایی برای اسلام داشتند امثال شهیدان بهشتی، مطهری، صیاد شیرازی و سرداران ۸ سال دفاع مقدس را از دست دادیم که هرکدامشان می‌توانستند دنیایی را حرکت دهند.

وی بیان کرد: اگر بصیرت در کنار فتنه نباشد حق و باطل مخلوط می‌شود و حق را نمی‌توان تشخیص داد و خصوصیت فتنه این است که با مقداری پوسته حق تشخیصش سخت می‌شود.

تقویت ایمان؛ عاملی برای افزایش بصیرت
حجت الاسلام اسماعیلی تقویت ایمان را عاملی برای افزایش بصیرت خواند و تصریح کرد: امروز همه تلاش دشمن این است که باور‌های ما را تضعیف کند چرا که آن قدرت معجزه گری که همه را دور هم جمع کرد و پای صحنه آورد، ایمان راسخ مردم بود.

وی اسلامیت نظام، ولایت فقیه و مردم پا به کار، وفادار و با بصیرت را سه رکن اصلی این انقلاب برشمرد و تصریح کرد: ایام الله ۹ دی باید هرسال داغتر از گذشته برگزار شود چرا که اگر عاشورا، محرم وعزاداری امام حسین (ع) فراموش می‌شد چیزی از اندیشه‌ها و نهضت امام حسین باقی نمی‌ماند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرچک تأکید کرد: فتنه گران شبانه روزی در حال برنامه ریزی هستند، نباید در این ایام به یک برنامه اکتقا کرد، مردم باید بدانند که چه بر سر این ملت آمد، هر چه مراسم‌های این دهه باشکوهتر برگزار شود، دشمنان نظام نا امیدتر خواهند شد چرا که استکبار در حال کشیدن نقشه برای آینده ایران است.

وی در پایان با توصیه به افزایش بصیرت، ابراز کرد: امروز تنها راه برون رفت از مشکلات و رهایی از دام‌های شیطان بزرگ، مقاومت فکری، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی، بصیرت درست و پشتیبانی از رهبری است./۸۰۴/پ310/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات