۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۹۲۷۱۲

مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی آثار برگزیده برگزار می شود

مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر با  معرفی آثار برگزیده برگزار می شود
اختتامیه جشنواره ابوذر در لرستان با معرفی 25 اثر منتخب این جشنواره در خرم آباد برگز می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، رضا مریدی اصل، مسؤول بسیج رسانه استان لرستان، امروز(17 دی) در جمع خبرنگاران، گفت: مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر طی (20 دی ماه) در تالار ابن‌سینا بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد برگزار می شود.

وی با اشاره ارسال بیش از 730 اثر از فعالان رسانه ای استان به دبیرخانه این جشنواره، افزود: با داوری این آثار از سوی داوران جشنواره، 25 اثر برگزیده  معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

مریدی اصل، اظهار داشت: ۱۸ نفر نیز از رسانه‌های برخط از جمله خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و هفت نفر از برگزیدگان در حوزه نشریات مکتوب با نظر داوران برگزیده شدند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه استان لرستان در هر طیف و با هر سلیقه می‌توانند آثار تولیدی خود را در قالب‌های خبر، یادداشت و مقاله، گزارش، عکس، مستند«فیلم و کلیپ»، مصاحبه و انیمیشن به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کرده اند.

مریدی اصل، گفت: آثار ارسالی تولیدات رسانه های استان از ابتدای سال جاری تا 14 آذر ماه سال 1397 بوده اند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به اینکه مرحله کشوری جشنواره ابوذر ۲۴ دی‌ در تهران برگزار می شود، گفت: ۱۸ اثر برتر استان به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال شده است‌./9451/د103/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات