۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۵۹۳۶۵۹
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین:

خودباوری راه استمرار حیات انقلاب اسلامی است

خودباوری راه استمرار حیات انقلاب اسلامی است
غیب پرور با بیان اینکه بعضی‌ها زیاد درب خانه غربی‌ها را می‌زنند، گفت: در یک کلام تنها راه استمرار حیات این انقلاب خودباوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای پنج، مجاهدت‌های رزمندگان اسلام را یادآور شد و گفت: رزمندگان ما در دفاع مقدس جوانانی تکلیف گرا بودند که از هیبت دشمن نترسیدند، با اینکه بعضاً در جنگ محاصره می‌شدیم و در تحریم شدید قرار داشتیم، اما با حرکت در پشت ولایت فقیه در دفاع مقدس گردن فراز بیرون آمدیم.

وی ادامه داد: تا قیامت دوست و دشمن از دفاع جانانه رزمندگان ما به نیکی یاد خواهند کرد چرا که بعد از دفاع مقدس به خاطر قرارداد‌های ترکمنچای و گلستان، اتفاقات جنگ جهانی دوم و جنگ‌های گذشته دیگر سرافکنده نیستیم و تحقیر نمی‌شویم و این افتخاری بود که در انقلاب اسلامی رقم خورد.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به چهارمین سال برگزاری جشنواره ابوذر، افزود: این برنامه سال به سال بهتر می‌شود، امسال تعداد آثار به ۲۰ هزار که در آن ۹۰۰ اثر جلوه بیشتری پیدا کرد و در مجموع کل آثار به ۵۵ هزار عدد رسیده است.

اصحاب رسانه رزمندگان جنگ نرم هستند
وی با بیان اینکه این حرکت‌ها در خط مقدم انقلاب اسلامی باعث تحکیم انقلاب و نظام اسلامی می‌شود، افزود: امروز اصحاب رسانه باید هر کدام در عملیات‌های جنگ نرم به عنوان یک رزمنده عمل کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور بسیج جنگ امروز را بسیار سخت‌تر از ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و بیان کرد: اگر رزمندگان در عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ یک شبانه روز نخوابیدند، ضروری است تا مجاهد امروز عرصه رسانه اصلاً نخوابد چرا که دیگر فرصتی برای خواب باقی نمانده است.

وی با اشاره به روی کار آمدن ترامپ بر مسند ریاست جمهوری آمریکا، اظهار داشت: امروز دشمنی آمریکا با ملت ما عریان‌تر، بی پرواتر و گستاخ‌تر از همیشه شده است، امروز عرصه اقتصاد عرصه تقابل با کشور عزیز ما است.

آینده متعلق به انقلاب اسلامی است
غیب پرور با اعلام اینکه بر اساس آموزه‌های دینی و فلسفه انقلاب اسلامی، اساساً ما در پیروزی خود شکی نداریم، مطرح کرد: آینده متعلق به ما و انقلاب اسلامی همیشه زنده و پیروز است که به مدت ۴۰ سال به نمایندگی از همه مستضعفان عالم با دشمنان می‌جنگد.

وی ابراز اینکه مقطع کنونی انقلاب در عرصه بین الملل و منطقه سرنوشت ساز است، تصریح کرد: بر همه لازم است تا از این نعمت بزرگ الهی پاسداری کنیم.

انقلاب اسلامی؛ تکیه‌گاه بزرگ آزادگان جهان
فرمانده سابق قرارگاه امام حسین با عنوان اینکه این موفقیت‌ها بدین معنی نیست که در داخل مشکل نداریم، بیان داشت: ما حق نداریم مشکلات را نادیده بگیریم، اما باید دانست که هیچ کدام از آن‌ها نمی‌تواند حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند، انقلاب امروز تبدیل به تکیه‌گاه بزرگ آزادگان جهان و یک الگو برای همه مستضعفان شده است و به لطف الهی همه مشکلات برطرف خواهند شد.

وی با بیان اینکه بین عبارت درست و درشت تنها سه نقطه فرق وجود دارد، افزود: اصحاب رسانه نظام استکبار را درست بنویسند و تبیین کنند، نباید نظام استکبار را درشت کرد چرا که امروز استکبار در حال افول است.

غیب پرور با توصیه به اینکه نباید درب خانه اروپا و امریکا را زد، گفت: دشمن استقلال و عزت ملت ما را نمی‌خواهد، نباید به آن‌ها دل بست، آن‌ها حتی حقوق ما را به رسمیت نمی‌شناسند.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه در خانه غربی‌ها چیزی به ما نمی‌دهند، افزود: خودزنی نکنیم، بعضی‌ها زیاد این درب را می‌کوبند، باید به داشته‌های خودمان افتخار کنیم، داشته‌های ما زیاد است، در یک کلام راه استمرار حیات این انقلاب، خودباوری است.

آغاز دومینوی فروپاشی ایالت متحده
غیب پرور با اعلام اینکه دومینوی فروپاشی ایالت متحده آغاز شده است، بیان کرد: امروز همه آزادگان جهان به انقلاب اسلامی با دیده تکریم می‌نگرند، داشته‌های ما کم نیست و نیازی به غلو ندارد، داشته‌های ما که به برکت انقلاب اسلامی است پر است از ارزش‌های انسانی، ما تاکنون بد هیچ ملتی را نخواسته ایم و فریاد ما فقط عزت و افتخار بوده است.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی ر مکرراً فریاد زد، اما باید شبیه یک خانواده عمل کرد طوری که با خودباختگی سست و ضعیف نشویم، بدانیم که دشمن جدی و قلدر است، دشمن هرچه می‌گوید دروغ و بهانه است، آن‌ها دنبال برچیدن سفره انقلاب اسلامی و برپایی اسلام امریکایی هستند.

فرمانده سازمان بسیج وظایف اصحاب رسانه را مضاعف خواند و افزود: نگویید مردم خودشان می‌دانند؛ حتی اگر می‌دانند بیان مجدد آن هم خوب است، کجاست که مالامال از رشد و پیشرفت نباشد؟ در سالیان گذشته در عرصه‌های علمی و دفاعی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم.

وی با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمن برای سیاه نمایی دستاورد‌های انقلاب توضیح داد: اگر از یک درخت تنومند ۴ تا برگ زرد شود، کدام عقل سلیم ریشه آن درخت را زیر سؤال می‌برد؟ ریشه انقلاب اسلامی بسیار قرص و محکم است.

غیب پرور در پایان عنوان کرد: بی انصافی است که اگر دائما فقط معایب‌مان را بازگو کنیم، هرچند که رسالت اصحاب رسانه بیان حقایق است، اما با این کار چیزی عاید ما نمی‌شود، باید تدبیر داشت و امید را به جامعه ترزیق کرد چرا که ما ثروتی در اختیار داریم که هرکه داشته باشد در نقطه اوج می‌ایستد./۸۰۴/پ202/ب1

ارسال نظرات