۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۵۹۳۶۶۵
با حضور پرشور اصحاب رسانه؛

بزرگترین جشنواره رسانه‌ای کشور به کار خود پایان داد

بزرگترین جشنواره رسانه‌ای کشور به کار خود پایان داد
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای کشور با حضور جمعی از اصحاب رسانه و با معرفی تولیدکنندگان آثار برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان بزرگترین جشنواره رسانه‌ای کشور امروز با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، سرپرست امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از خانواده های شهدا، مدیر مسؤولان روزنامه های اطلاعات، کیهان و جوان، خبرنگاران خبرگزاری‌ها و دیگر مطبوعات به همت سازمان بسیج رسانه در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

این برنامه با معرفی آثار برگزیده و اعلام نفرات برتر روزنامه نگاران در بخش های مختلف خبرنویسی، گزارش، مستند، مقاله و یادداشت و همچنین تجلیل از مسؤولان بسیج رسانه استان های فارس، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به کار خود پایان داد.

گفتنی است در اولین دوره از این جشنواره 9 هزار اثر، در دومین دوره 13 هزار اثر، در سومین دوره 14 هزار اثر و در چهارمین نوبت 20 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در مجموع تاکنون بیش از 55 هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است.

تجلیل از خانواده‌های شهیدان رسانه، شهید غلامرضا رهبر و آقارجبی، تقدیر از مجاهدت های رسانه ای پیشکسوتان رسانه، اجرای نماهنگ هایی با عنوان اسطوره و جنگ نرم از سوی خواننده انقلابی محسن سلیمی، پخش پیام های ویدئویی حمید رزق مدیر سیاسی شبکه المسیره یمن و سمیر قصیر فعال رسانه ای لبنانی از دیگر حواشی این مراسم بود.

لازم به ذکر است این دوره از جشنواره در محورهای اصلی مقاومت، دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و دستاوردهای 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در پایان برگزیدگان آثار برتر بخش‌های مختلف این جشنواره به شرح زیر  معرفی شدند:

(بخش خبر)

 رتبه اول: مرضیه امیری از استان فارس، رتبه دوم: مسعود لاهوت از اردبیل، رتبه سوم: سیده فاطمه مشهدی

(بخش گزارش)

رتبه اول: چنور صادقی از کردستان، رتبه دوم: محمد امین افشارپور از استان فارس، رتبه سوم: محمد حسین اویسی از تهران

(بخش عکس)

رتبه اول: حمیدرضا احمدیفر از بوشهر، رتبه دوم: احمدرضا مداح از فارس، رتبه سوم: وحید خادمی از خراسان شمالی

(بخش تیتر)

رتبه اول: اسکندر خنجری از آذربایجان غربی، رتبه دوم: سیده‌زهرا موسوی از کهگیلویه و بویراحمد، رتبه سوم: مژگان سجادی از البرز

(بخش مستند)

رتبه اول، احمد احمدپور از لرستان، رتبه دوم، هوشنگ رحیمی از چهارمحال و بختیاری، رتبه سوم، مجتبی احسانی از خراسان رضوی

(بخش یادداشت)

رتبه اول: موسی میرزایی از ایلام، رتبه دوم: علی دهقانژاد از لرستان، رتبه سوم:  منصور الهی از کرمان

(بخش موشن‌گرافی)

رتبه اول: افشین رستمی از کرمانشاه، رتبه دوم: زهرا مظاهری از سمنان، رتبه سوم: مهرداد خداوردی‌زاده از آذربایجان شرقی

(بخش کاریکاتور)

رتبه اول: محمدرسول گودینی از کرمانشاه

/804/پ310/ب1

ارسال نظرات