۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۴۹۱۴۶

درخشش خبرگزاری رسا در جشنواره رسانه ای ابوذر در لرستان

در نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر اثر خبرنگار خبرگزاری رسا در استان لرستان در بخش گزارش به عنوان یکی از آثار برتر مورد تجلیل قرار گرفت.
جشنواره ابوذر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، صبح امروز نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر به میزبانی حوزه هنری استان لرستان با حضور مدیران و مسؤولان رسانه ای و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

اثر خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان در بخش گزارش با عنوان «طلبگی رسالتی خطیر در عرصه بصیرت بخشی جامعه http://www.rasanews.ir/detail/News/531680/95»، از جمله آثار برتر اعلام شد.

رسانه حافظ قانون باشد

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: کار رسانه فعالیتی تاریخی، فرهنگ ساز و نقطه وصل افراد و جوامع با یکدیگر است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه باید به صورت مستقل کار کند، افزود: منظور از مستقل بودن این است که  مزدور دولت ها نیست، وگرنه مستقل دور از مکتب توهین برای رسانه است.

کشکولی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه و نقش آن در جامعه اظهار داشت: یک رسانه موفق باید بداند در چه زمانی باید بزرگ نمایی کند و چه موقع سکوت اختیار نماید.

وی با تصریح به اینکه رسانه ها باید به مردم امید بدهند و دشمنان را ناامید سازند، بیان کرد: نقش رسانه باید در راستای اسلامی کردن دولت پر رنگ باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان سلامت اخلاقی، خدمت به مردم، عدالت فردی و اجتماعی، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد و قانون گرایی را از مهم ترین شاخصه هایی عنوان کرد که باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه رسانه باید حافظ قانون باشد و از قانون صیانت کند، اظهار داشت: رسانه ها در بحث فرهنگ، سیاست و اقتصاد نگاه به درون را فعال سازند و رفاه مادی همراه با عدالت اجتماعی و توأم با آرمان ها و روحیه انقلابی برخوردار از ارزش های دینی و اسلامی را که شعار ما هست، مورد توجه قرار دهند.

کشکولی در پایان بیان داشت: دیدن درد مردم، مطالبه خواسته های به حق مردم از مسؤولان، امیدوار ساختن مردم و ناامید کردن دشمن را در یک جمله می توان رسالت خطیر رسانه ها و اصحاب رسانه عنوان کرد./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات