۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۹۱۲۳۹
امام جمعه تبریز:

حماسه 9 دی تجلی بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران بود

حماسه 9 دی تجلی بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران بود
امام جمعه تبریز با بیان این‌که حماسه 9 دی تجلی بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران بود، گفت: حماسه 9 دی خط بطلانی بر تمامی توطئه‌های دشمن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی شب گذشته در یادواره شهدای منطقه ارسباران که در شهرستان اهر برگزار شد، اظهار داشت: فتنه سال 88 توطئه‌ای برنامه‌ریزی شده با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با بیان این‌که فتنه 88 باعث شد دشمنان عزت و عظمت ایران اسلامی زیرسؤال ببرند، تصریح کرد: در آن مقطع حساس تاریخ انقلاب در مذاکرات هسته‌ای نیز به نتایج خوبی رسیده بودیم؛ اما دشمنان با سوء استفاده سیاسی به دنبال نفی حقوق به‌حق و مسلم ملت ایران برآمدند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که هدایت عالمانه و اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمن را در نطفه خفه کرد، افزود: حضور در صحنه ملت ایران به دشمنان ثابت کرد که مردم پیرو ولایت هستند و اجازه نمی‌دهند خون هزاران شهید انقلاب و دفاع مقدس پایمال شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که حماسه 9 دی تجلی بصیرت، وحدت و ولایت‌مداری ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان با تمام توان تلاش کردند با توطئه‌های مختلف در روند انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن خلل ایجاد کنند؛ حماسه 9 دی خط بطلانی بر تمامی توطئه‌های دشمن بوده است.

وی با بیان این‌که دشمنان با ایجاد فضای غبارآلود فتنه سعی داشتند با مزدوران داخلی خود نقشه‌های شوم استکبار جهانی را پیاده کنند، افزود: توطئه اصلی ضربه به انقلاب با ترویج ناامنی و وارونه جلوه دادن حق و باطل بوده است، اما همگان شاهد بودند که حضور حماسی مردم همیشه در صحنه تمامی توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که تقویت وحدت و همدلی در مقطع کنونی انقلاب اسلامی نیز مورد تأکید است، افزود: اگر هوشیاری و بصیرت نداشته باشیم، احتمال وقوع فتنه‌ای دیگر وجود دارد؛ دشمن از پای ننشسته و می‌خواهد با توطئه های مختلف میان مردم و مسؤولان فاصله ایجاد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری یادواره شهدا را اقدامی ارزشمند در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: ابتکار ارزشمند شهرهای منطقه ارسباران در گرامیداشت 1200 شهید گلگون‌کفن الگویی برای دیگر مناطق کشور است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات