۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۹۱۲۵۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان:

دستاورد‌های انقلاب قابل اندازه گیری نیست

دستاورد‌های انقلاب قابل اندازه گیری نیست
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كاشان گفت: دستاوردهاي چهل ساله انقلاب اسلامي به اندازه اي زياد است كه قابل اندازه گيري نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، غلامعلی عبدالرحیمی صبح امروز در دومین نشست کارگروه و فضای مجازی شهرستان کاشان که در محل این شورا برگزار شد، گفت: کارگروه رسانه و فضای مجازی شهرستان کاشان یک کارگروه مادر برای کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کاشان است.

وی تعداد کارگروه‌های ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کاشان را ۱۸ کارگروه اعلام کرد و افزود: کار گروه رسانه و فضای مجازی و کار گروه تبلیغ و اطلاع رسانی کار تولید، انعکاس، انتشار و اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام شده طی ۴۰ سال گذشته در شهرستان کاشان را برعهده دارند.

عبدالرحیمی از کارگروه‌های حوزه روحانیت، رسانه و فضای مجازی، نهاد و ارگان ها، بودجه و پشتیبانی، دفاعی و امنیتی، تبلیغ و اطلاع رسانی، فرهنگی و هنری، کارگران و کارفرمایان، اصناف و بازاریان، روستا و محرومیت زدایی، فرهنگیان و دانش آموزان، علم و فناوری، تشکل‌های مردمی، بانوان، جوانان، بهداشت و درمان و ایثار شهادت به عنوان دیگر کارگروه‌های هیجده گانه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کاشان نام برد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان همچنین به طرح‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی کارگروه‌های هجده گانه اشاره کرد و گفت: تهیه ویژه نامه و چاپ نشریه، برگزاری نمایشگاه، ارائه گزارشات همراه با نمودار مقایسه‌ای قبل و بعد از انقلاب، سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه و بیان دستاورد‌ها و توزیع بروشور‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی را از جمله برنامه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کاشان برشمرد.

وی تأسیس گروه و کانال در فضای مجازی و اطلاع رسانی از دستاوردها، برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات علمی و ورزشی ویژه چله انقلاب، تولید لوح‌های فرشده و کتاب و جزوه و بهره برداری از عدد چهل در برنامه‌های چهل مسجد، چهل ایثار، چهل شاهد، چهل پیشگام انقلاب، چهل دستاورد علمی را از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کاشان اعلام کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه با اشاره به اینکه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی به اندازه‌ای زیاد است که قابل اندازه گیری و عمق موفقیت‌های به دست آمده طی این مدت نیست، گفت: تلاش خواهیم کرد در جشن چله انقلاب بخشی از دستاورد‌ها و موفقیت انقلاب اسلامی را به مردم و دنیا معرفی کنیم.

عبدالرحیمی ملت ایران را ملتی شکست ناپذیر و مقتدر خواند وگفت: شکست ناپذیری ملت ایران را می‌توان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقابله با توطئه‌های ۴۰ سال گذشته مشاهده کرد که چگونه با اقتدار در مقابل دشمن ایستاد و به دستاورد‌های مهمی دست یافت./۱۳۰۷/پ203/ب1
ارسال نظرات