۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۵۹۰۹۷۹
آیت الله طبرسی:

آمریکا در برابر عظمت ملت ایران مستأصل شده است

آمریکا در برابر عظمت ملت ایران مستأصل شده است
آیت الله طبرسی به شکست های متعدد نظام سلطه در برابر ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا در برابر عظمت ملت ایران مستأصل شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان به نقش مهم رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی به مردم بر عهده دارد.

وی با بیان این که امروز دشمنان از همه ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارند علیه اسلام و انقلاب می‌تازند، افزود: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا انقلاب و دستاورد‌های آن را نادیده بگیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز همه ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور باید در جهت تقویت اسلام و انقلاب به کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: رسانه ملی در آستانه دهه چهارم انقلاب نقش بسیار مهمی در تبیین دستاورد‌های نظام بر عهده دارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان نظام همه توان رسانه‌ای خود را در جهت تضعیف دستاورد‌های انقلاب به کار گرفتند، بیان داشت: رسانه ملی به عنوان مجموعه‌ای اثرگذار در کشور باید همه توان خود را در جهت خنثی کردن توطئه دشمن به کار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان از پیشرفت همه جانبه ایران عصبانی و هراسان است، بیان داشت: به همین دلیل تلاش می‌کند با تبلیغات و اخبار دروغین چهره انقلاب را در عرصه جهانی مخدوش کند.

امام جمعه ساری با بیان این که نظام اسلامی مسیر پرفرازونشیب چهار دهه اخیر را با ایستادگی و مقاومت ملت ایران طی کرده است، خاطرنشان کرد: امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور تبیین و تشریح دستاورد‌های نظام بهره گرفته شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی با وجود همه فشار‌های و تهدید‌های نظام استکبار در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، بیان داشت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا دهه چهار انقلاب را به دهه عزت و اقتدار بین المللی تبدیل کنیم.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که همه عصبانیت امروز آمریکا از ایران اسلامی نتیجه شکست های متعدد نظام سلطه در منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران، گفتمان انقلاب در جهان گسترش یافته است./950/پ602/ب1
ایمانی
ارسال نظرات