۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۱۰۸۱
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر:

تلاش برای تطهیر سران فتنه خیانت به آرمان های انقلاب است

تلاش برای تطهیر سران فتنه خیانت به آرمان های انقلاب است
حجت الاسلام جباری گفت: به کار گیری افرادی از جریان فتنه در مصادر مهم موجب آسیب‌های بسیاری به بدنه کشور خواهد بود.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن نهم دی، حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در نهم دی سال ۸۸ را حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با بیان این که حماسه نهم دی انقلاب و نظام اسلامی را در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان بیمه کرده است، افزود: این روز تاریخی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که نهم دی حماسه ماندگار ملت ولایت مدار ایران اسلامی و تجلی عشق به ولایت بود، گفت: اگر این حضور تاریخی و تمام کننده ملت ایران نبود امروز شرایط به گونه دیگری تغییر پیدا می‌کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان و بیگانگان با حمایت از گروه‌های فتنه تلاش می‌کردند آتش فتنه را در داخل کشور شعله ور‌تر کنند، خاطرنشان کرد:، اما هوشیاری و بصیرت بالای ملت ایران مانع بزرگی در برابر این توطئه دشمن بود.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که هدف اصلی دشمن براندازی نظام اسلامی بود، بیان داشت: تقلب در انتخابات رمز فتنه گران برای توطئه و آشوب در کشور بود.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با بیان این که دشمنان به عناصر خودفروخته خود در داخل کشور دل بسته بودند، خاطرنشان کرد: همه تلاش فتنه گران داخلی و خارجی اجرای پروژه براندازی با کلید واژه تقلب در انتخابات بود.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بود، تصریح کرد: این ملت همانند گذشته با حضور حماسی خود در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت، بساط فتنه گری را در کشور جمع کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران به تلاش عده‌ای برای تطهیر فتنه گران اشاره کرد و گفت: سران فتنه خسارت‌های سنگینی را به کشورمان تحمیل کردند که باید به دلیل این خسارت بزرگ از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در ادامه سخنان خود بهره گیری دولت از فتنه گران در مسؤولیت‌های مهم کشور را آسیب زا دانست و خاطرنشان کرد: به طور حتم حضور چنین افرادی در مصادر مهم موجب آسیب‌های بسیاری به بدنه کشور خواهد بود./950/ت310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات