۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۵۹۱۰۸۰
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

نهم دی مظهر پایداری ملت ایران در سایه ولایت است

نهم دی مظهر پایداری ملت ایران در سایه ولایت است
حجت الاسلام صالحی نهم دی را مظهر پایداری ملت در سایه ولایت دانست و گفت: مردم ایران با وحدت ملی توطئه دشمن علیه انقلاب و نظام را خنثی کردند.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این حماسه ملی تأکید کرد.
وی با بیان این که نهم دی تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه بوده است، افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با خلق حماسه عظیم نهم دی، حمایت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را ثابت کردند.
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی در جریان فتنه ۸۸ تلاش کردند تا زمینه براندازی نظام را فراهم کنند، خاطرنشان کرد:، اما مدیریت صحیح و رهنمود‌های مقام معظم رهبری توطئه دشمنان علیه انقلاب را خنثی کرد و آرامش را به کشور بازگرداند.
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فتنه گران در جریان فتنه سال ۸۸، اصل نظام و ولایت را هدف گرفته بودند، تصریح کرد: تقلب در انتخابات تنها بهانه‌ای برای ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی بود.
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های تاریخی نماز جمعه سال ۸۸ آبی بر آتش فتنه دشمنان داخلی و خارجی بود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با مدیریت صحیح خود در جریان فتنه سال ۸۸ توطئه خطرناک دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کردند.
حجت الاسلام صالحی، فتنه ۸۸ را نتیجه بی بصیرتی برخی خواص و نخبگان جامعه دانست و با بیان این که بصیرت رمز عبور از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان است، افزود: داشتن بصیرت موجب موضع گیری صحیح و به موضع در زمان فتنه‌ها خواهد شد.
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که گرامیداشت حماسه نهم دی عامل تقویت نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: این حماسه عظیم ظرفیت ارزشمندی در جهت تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی است.
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که اگر حماسه نهم دی نبود، امنیت کشور به خطر می‌افتاد، بیان داشت: فتنه گران داخلی و خارجی آمده بودند تا ضربه نهایی را به انقلاب و نظام اسلامی وارد کنند که با حضور به موقع مردم این توطئه دشمن شکست خورد.
حجت الاسلام صالحی نهم دی را مظهر پایداری ملت در سایه ولایت دانست و گفت: مردم ایران با اتحاد و یکپارچگی خود توطئه دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی را خنثی کردند./950//310/خ
ایمانی
ارسال نظرات