۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۷۵۶۱۷۱
حجت الاسلام صالح پرور مطرح کرد؛

اهمیت کار رسانه‌ای در طرح نور نیروی انتظامی

اهمیت کار رسانه‌ای در طرح نور نیروی انتظامی
مبلغ حوزه علمیه یکی از راهبرد‌های ترویج حجاب و عفاف را ورود فضای رسانه‌ای به بحث حجاب دانست و افزود: اگر بتوان با کار رسانه‌ای طرح نور نیروی انتظامی را همراهی کرد شاهد اتفاقات خوبی در مسئله حجاب و عفاف خواهیم بود.

حجت الاسلام محمد هادی صالح پرور از اساتید موسسه امیربیان در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ضمن بیان اینکه جامعه ایران اسلامی از گذشته تاکنون در بین همه کشور‌ها جامعه ای عفیف و با حیایی بوده، اظهار داشت: مظاهر بی حجابی در جامعه جمهوری اسلامی در اقلیت و سازمان دهی شده است.

مبلغ حوزه علمیه با تاکید براینکه در بحث عفاف و حجاب مشکل رسانه‌ای داریم، افزود: کسانی که رسانه دارند، مجموعه‌های رسانه‌ای و ناجا باید در زمینه عفاف و حجاب فعالیت گسترده‌ای داشته باشند تا در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن دست برتر داشته باشیم.

لزوم کار رسانه‌ای در ترویج عفاف و حیا

حجت الاسلام صالح پرور ضمن بیان اینکه اهمیت کار رسانه‌ای در طرح نور نیروی انتظامی حائز اهمیت است، گفت: اگر نیروی انتظامی نصف حجم کاری که برای اجرای طرح نور انجام می‌دهد را به کار رسانه‌ای اختصاص دهد در ترویج عفاف و حیا نتیجه بهتری خواهد گرفت.

استاد موسسه امیر بیان با اشاره به اینکه مردم متدین و عفیف جامعه خیال می‌کنند که بی حیایی و بی عفتی جامعه را فراگرفته است، تصریح کرد: امروز در جامعه القاء بی حیایی و بی حجابی صورت می‌گیرد در صورتی که تعداد کمی از افراد جامعه که اینگونه هستند و سر و صدای زیادی دارند.

راهبرد‌های ترویج حجاب و عفاف

مبلغ حوزه علمیه یکی از راهبرد‌های ترویج حجاب و عفاف را ورود فضای رسانه‌ای به بحث حجاب دانست و افزود: اگر بتوان با کار رسانه‌ای طرح نور نیروی انتظامی را همراهی کرد شاهد اتفاقات خوبی در مسئله حجاب و عفاف خواهیم بود، تولیدات رسانه‌ای باید در این زمینه زیاد شود.

حجت الاسلام صالح پرور با بیان اینکه مقابله با مسائل و مصادیقی که در بحث عفاف و حیا وجود دارد با یک مقدار کار فرهنگی و کار پلیسی به سمت اصلاح پیش می‌رود، گفت: با این کار‌ها خواهید دید که رنگ و بوی جامعه عفیفانه خواهد شد و گرد و خاکی که نسبت به بی حیایی در جامعه به ایجاد شده فروکشی می‌کند.

ارسال نظرات