۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۵۳۹۸۲
نماینده ولی فقیه در لرستان: 

امنیت کشور مرهون روحیه جهادی کارکنان و سربازان نیروی انتظامی است

امنیت کشور مرهون روحیه جهادی کارکنان و سربازان نیروی انتظامی است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امنیت موجود امروز مرهون روحیه جهادی تک تک کارکنان و سربازان جان برکف نیروی انتظامی است که کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار نوروزی با فرماندهی انتظامی لرستان و جمعی از کارکنان فراجا با آرزوی قبولی طاعات عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک سال جدید گفت: با توجه به همزمان شدن بهار طبیعت و بهار قرآن، بهترین فرصت برای تمرین و مراقبت از اعضا و جوارح و استمرار آن می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان امنیت امروز در میهن اسلامی را حاکی از اقتدار و قدرت نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: با اتکال به خداوند متعال و در مسیر رضایت او و با هدف خدمتگزاری به مردم به سرانجام رسیده است، که این خود نشان دهنده رسالت خطیری است که بر عهده نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: امنیت موجود امروز مرهون روحیه جهادی تک تک کارکنان و سربازان جان برکف نیروی انتظامی است که کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشته اند و افتخار آفرین و قابل ستایش است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و انسانی، امنیت مردم، و پاسداری از مرزها، اقتدار و سربلندی در مناسبات سیاسی، اقتدار در مقابل هنجارشکنان، یار و یاور و پشتیبان مظلومان و دهها دستاورد دیگر در حوزه انتظامی، حاصل زحمات و تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید است، که با جانفشانی و خدمت بی‌منت به دست آمده است، گفت: کلام نورانی حضرت امام علی (ع) در خصوص رزمندگان و مرزداران و مدافعان امنیت، به عنوان دژ مستحکم و عزت دین و زینت حاکمان برای نیروهای مسلح باعث افتخار است.

 وی با اشاره به اینکه خباثت دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه در مقابل ملت شریف ایران کاملا مشهود است، گفت: نیروی انتظامی و جمعی نیروهای مسلح در مقابله با دشمن در جنگ نرم، قاچاق سلاح و مهمات، و مواد مخدر، مقتدرانه ایستاده اند، و ملت ما به این جان نثاری و جانفشانی افتخار می‌کند و قدردان زحمات این عزیزان است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات