۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۶۲۲۹۲۹
امام جمعه بروجرد:

امنیت کشور مرهون رشادت نیروهای مسلح است

امنیت کشور مرهون رشادت نیروهای مسلح است
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه رشد علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سایه امنیت محقق می شود، گفت: این امنیت مرهون رشادت نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی بروجرد برگزار شد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از افتخارات کشور است.

وی با بیان اینکه باید قدردان رشادت های نیروی انتظامی باشیم، عنوان کرد: امنیت و آرامش کشور مرهون رشادت های نیروهای مسلح بوده و رشد علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سایه آرامش و امنیت حاصل شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به رسالت خطیر نیروهای مسلح در حفظ و حراست از کشور گفت: موفقیت در انجام این رسالت نیازمند مجهز بودن به سلاح ایمان است.

وی در ادامه عظمت و اقتدار ایران اسلامی را حاصل تلاش نیروهای مسلح خواند و فزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و رشادت های نیروهای مسلح در جهان پیشرفت های بزرگی داشته است.

امام جمعه بروجرد نیروهای مسلح را افتخار ملت ایران دانست و عنوان داشت: وجود نیروهای مسلح یک نعمت است و باید قدردان این نعمت الهی بود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات