۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۹۹۰۸۹
کارشناس معارف اسلامی در لرستان:

برای تبیین سبک زندگی اسلامی باید در جامعه فرهنگ سازی شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس و پژوهشگر معارف اسلامی در لرستان گفت: تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در گرو فرهنگ سازی بین اقشار گوناگون جامعه است.
سبک زندگي اسلامي

حجت الاسلام علی لرستانی، کارشناس و پژوهشگر معارف اسلامی در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که سبک زندگی اسلامی موجب ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی می شود، بیان داشت: برای تبیین سبک زندگی اسلامی باید در جامعه فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به اقدامات دشمن در راستای تحمیل سبک زندگی غربی در جوامع اسلامی، گفت: باید سبک زندگی اسلامی در جامعه ترویج داده شود.

حجت الاسلام لرستانی با تأکید بر حضور فعال حوزه های علمیه و اساتید حوزه ها در راستای فرهنگ سازی اسلامی و دینی، افزود: این فرهنگ سازی برای ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی باید در بطن جامعه صورت گیرد.

وی با اشاره به این که حضور مردم در این راستا بسیار مهم و تأثیر گذار است، تصریح کرد: سازمان های مردمی، مساجد و حوزه های علمیه در راستای فرهنگ سازی برای ترویج سبک زندگی اسلامی نقش مؤثری دارند.

این کارشناس معارف اسلامی در لرستان با بیان این که سبک زندگی غربی مانعی بزرگ در مسیر تحقق پیشرفت و توسعه می باشد، خاطرنشان کرد: گسترش سبک زندگی اسلامی از ضروریات جامعه امروزی است.

وی خاطرنشان کرد: با ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی، ارزش های دینی در جامعه احیا می شوند.

حجت الاسلام لرستانی در ادامه بیان داشت: رسانه ها، صدا و سیما، حوزه های علمیه، ائمه جماعات و آموزش و پرورش باید در راستای فرهنگ سازی بین اقشار گوناگون جامعه تلاش کنند و برای مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان، سبک زندگی اسلامی را تبیین کنند./9451/ت303/ب

ارسال نظرات