۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۶
کد خبر: ۷۵۳۸۸۹
یادداشت؛

شباهت اقدام تروریستی مسکو و کرمان و عوامل اجرایی آنها

شباهت اقدام تروریستی مسکو و کرمان و عوامل اجرایی آنها
در حادثه تروریستی چندماه قبل در سالگرد حاج‌قاسم در کرمان، عامل اجرای عملیات چندنفر داعشی بودند ولی مهمتر از عامل و این اقدام کثیف تروریستی است که پُرواضح است اتاق فکر آمریکایی صهیونیستی بودند.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دوهفته قبل(۸ مارس)، سفارت آمریکا در روسیه درباره احتمال وقوع حمله تروریستی در مسکو به شهروندان آمریکایی هشدار داد که ظرف۴۸ساعت آینده از حضور در تجمعات عمومی و «محل برگزاری کنسرت» اجتناب کنند!
 
اینکه آمریکا دقیقا به محل کنسرت اشاره میکند، و تقریب زمان هشدار سفارتش با اقدام شب گذشته؛ اصلا نمی‌تواند بی‌ربط باشد و نشان از اطلاع آمریکا از وقوع اقدام تروریستی قریب‌الوقوع دارد که مشخصا بعد از آنکه شب گذشته اجرایی شد، با فرافکنی دولتمردان دولت تروریست آمریکا در پاسخ به خبرنگاران، سعی میکند از زیر بار"مسئولیت" فرار کنند.
 
اقدام تروریست‌ها در مسکو، یادآور اقدام تروریستی مشابه ۲۲سال پیش در تاریخ ۲۳ اکتبر سال ۲۰۰۲ بود که شبه‌نظامیان وهابی چچنی در "سالن تئاتر دوبروکای مسکو" با گروگان‌گیری ۹۱۶ نفر کودک و زن و پیر و جوان، بعد از ۳روز مذاکرات نیروی ضدتروریستی روسیه با گروگان‌گیران؛ نهایتا با کشته شدن ۴۰ گروگانگیر و حدود ۱۵۰ نفر گروگان، خاتمه پیدا کرد.
 
اگر دنبال عوامل حادثه‌ی تروریستی مسکو می‌گردیم، راه دوری نباید رفت!
 
در حادثه تروریستی چندماه قبل در سالگرد حاج‌قاسم در کرمان، عامل اجرای عملیات چندنفر داعشی بودند ولی مهمتر از عامل، آمر و طرّاح این اقدام کثیف تروریستی است که پُرواضح است اتاق فکر آمریکایی صهیونیستی بودند.
 
شباهت هر دو اقدام تروریستی در مسکو و کرمان، عامل اجرای آنها(با هر اسمی: داعش، تجزیه‌طلب، معارض، جیش‌العدل و...) نیست؛ بلکه شباهت اصلی در طراحان قطعی آمریکایی_صهیونیستی آنهاست.
 
سیّد یار 
ارسال نظرات