۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳
کد خبر: ۷۴۹۰۷۵
آیت الله رجبی:

حمایت از انتقام واجب قطعی و مرهمی بر زخم دردناک ملت است

حمایت از انتقام واجب قطعی و مرهمی بر زخم دردناک ملت است
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای با بیان این که حمایت از نیروهای انتقام‌گیرنده در فضای حقیقی و مجازی، واجبی قطعی و مرهمی بر این زخم دردناک است، بر لزوم فراهم کردن مقدمات برچیده شدن غده سرطانی صهیونیستی به دست نیروهای مقاومت تاکید کرد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان، آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با صدور بیانیه‌ای این جنایت تروریستی را محکوم کرد.
 
پیام تسلیت آیت الله رجبی به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ
 
بار دیگر دشمنان زبون انقلاب اسلامی که با مشاهده زمینه‌های زوال قریب‌الوقوع رژیم کودک‌کش صهیونیستی به وحشت افتاده‌اند جنایتی مرتکب شدند و اظهار ارادت مردم شهیدپرور ایران اسلامی به سردار رشید مقاومت را برنتافتند؛ جمعی از مردان و زنان و کودکان بی‌گناه زائر سردار دلها را به شهادت رساندند. وَ ما نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلاَّ أَنْ يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ.
 
این حادثه تلخ و ناگوار موجب تاثر شدید گردید. این غم بزرگ و عزاداری برای آن بایستی سوخت موتور انتقام از عاملین جنایتکار باشد. با توجه به فرمان حکیمانه رهبر معظم انقلاب نیروهای مقاومت در سراسر دنیا وظیفه خود را شناختند و ان‌شاءالله با عمل درست، به‌موقع و مدبرانه جنایتکاران را به سزای اعمالشان برسانند و مقدمات برچیدن غده سرطانی صهیونیستی را فراهم نمایند.
 
هرگونه اقدام جهت انتقام، اعم از تبیین ضرورت انتقام تا برملا کردن پلشتی و خباثت تروریست‌ها و همچنین حمایت از نیروهای انتقام‌گیرنده در فضای حقیقی و مجازی، واجبی قطعی و مرهمی بر این زخم دردناک است.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان خود را شریک غم تمامی عزاداران این حادثه تلخ تروریستی می‌دانم و از درگاه خداوند متعال صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و حشر با حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها برای شهدای این حادثه را خواستارم.
محمود رجبی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
 
ارسال نظرات