۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۶۵۵۲۳۳
امام جمعه الشتر:

در جاده پیشرفت مراقب ترمزها باشیم

در جاده پیشرفت مراقب ترمزها باشیم
حجت الاسلام موسوی گفت: اگر بخواهیم منظومه فکری رهبری را بر اساس رشد و پیشرفت جلو ببریم، باید مراقب ترمزها باشیم و با مراقبت از اصول صحیح حرکت کنیم و پیش برویم.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت لزوم توجه به اصول انقلاب بیان داشت: برای تداوم راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش داریم.

وی با اشاره به شکل گیری انقلاب بر مبنای خدامحوری، عدالت خواهی، آزادی، استقلال، عزت و دیگر مؤلفه ها اذعان داشت: امروز برای ادامه راه انقلاب و تحقق آرمان های انقلاب باید به اصولی که انقلاب بر مبنای آن شکل گرفته است، عمل شود.  

امام جمعه الشتر با تأکید بر ضرورت توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف اظهار داشت: فرمایشات رهبری همواره چراغ راه بوده و عمل به این فرمایشات لازمه رسیدن به قله های پیشرفت و ترفقی است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تأکید رهبری بر روی حرکت تحول گرایانه در همه ابعاد خاطرنشان کرد: این مهم به این معنا است که برای رسیدن به هدف نباید اصول را فراموش کنیم و همواره باید بر مبنای اصول اسلامی حرکت کرد.

وی اذعان داشت: این اصول شامل خدامحوری، حفظ استقلال، اسلامیت، عزت طلبی و آزادی خواهی و دیگر اصولی که انقلاب بر مبنای آن شکل گرفته است که باید همواره مورد توجه ویژه قرار گیرند.

امام جمعه الشتر اصول و آرمان های انقلاب را مهم ترین عامل برای از حرکت در مسیر صحیح عنوان کرد و گفت: توجه و عمل به این اصول سبب می شود در پیمودن مسیر دچار انحراف نشویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم منظومه فکری رهبری را بر اساس رشد و پیشرفت جلو ببریم، باید مراقب ترمز دستی ها باشیم و با عمل و مراقبت از اصول میزان عمل و حرکت خویش را پیش ببریم./9451/ت310/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
ترفقی در متن خبر نادرست است. تصحیح شود
0
0