۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۶۵۴۷۸۸
حجت الاسلام بابائیان:

تحول و پیشرفت کشور در گرو عمل به رهنمودهای امامین است

تحول و پیشرفت کشور در گرو عمل به رهنمودهای امامین است
حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که راه پیشرفت و تحول کشور، تقویت اصول انقلاب اسلامی است، گفت: کمرنگ شدن این اصول، موجب نفوذ و سلطه دشمنان بر ملت ما خواهد شد.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که امام خمینی(ره) با اندیشه‌های ناب خود بستر‌های تحول و شکوفایی را در ایران اسلامی فراهم کردند، گفت: امام راحل روح تحول خواهی را در ملت ایران نهادینه کردند.
 
وی با بیان این که راه تحول و پیشرفت پس از ارتحال امام خمینی(ره) و با انتخاب ارزشمند مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد، افزود: در سه دهه اخیر شاهد قطار پیشرفت و تحول کشور شتاب بیشتری به خود گرفته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اندیشه و گفتمان امامین همواره در همه امور راهگشا بوده است، بیان داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با اصول و رهنمود‌های خود ایران اسلامی را در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های گسترده دشمنان مصون نگه داشته و در مسیر عزت و اقتدار قرار دادند.
 
حجت الاسلام بابائیان، فاصله گرفتن از اصول راهبردی انقلاب اسلامی را یک آسیب بزرگ برشمرد و افزود: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا مردم و مسؤولان کشورمان از اصول انقلاب دور شوند و این بسیار خطرناک است.
 
وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ارتجاع و عقبگرد از اصول انقلاب پاشنه آشیل انقلاب و مرگ تمدنی قلمداد کردند، گفت: اصول مهم انقلاب اسلامی باید در همه ادوار مورد توجه جدی مردم و مسؤولان قرار گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که راه پیشرفت و تحول کشور، تقویت اصول انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: کمرنگ شدن این اصول، موجب نفوذ و سلطه دشمنان بر ملت ما خواهد شد.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که تحول به معنای پیشرفت و قانع نبودن نسبت به وضع موجود است، بیان داشت: عمل به اصول راهبردی انقلاب اسلامی بهترین راه تحول و پیشرفت در کشورمان خواهد بود.
 
وی با اشاره به این که رمز پیشرفت ایران اسلامی در چهل سال اخیر پایبند بودن به اصول و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: توجه به اندیشه امامین کشور را از همه بحران‌ها عبور داده و در مسیر تحول و پیشرفت همه جانبه قرار خواهد داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اندیشه امامین برگرفته از ارزش‌های ناب الهی و قرآنی است، ادامه داد: مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی (ره) با مدیریت حکیمانه و هوشمندانه خود ایران اسلامی را در میان حجم وسیعی از توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان انقلاب، در مسیر تحول و پیشرفت همه جانبه قرار دادند./950/ت310/ق
افشین ایمانی
ارسال نظرات