۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۳۸۸۴۴
سعیداوی مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی و تقدیم عزت به ملت ایران

انقلاب اسلامی و تقدیم عزت به ملت ایران
سعیداوی با اشاره به اینکه هویت ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در عزت است، گفت: ملت ایران به چینن هویتی دست پیدا کرد، عزت ایران اسلامی هویت بخش امت اسلام است.
جبار سعیداوی، کارشناس مسائل غرب آسیا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه هویت ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در عزت است، عنوان داشت: ملت ایران به چینن هویتی دست پیدا کرد، عزت ایران اسلامی هویت بخش امت اسلام است.

کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: ملت ایران برای تداوم و استحکام عزت خود، در پشتیبانی و حمایت از نظام اسلامی همیشه در صحنه حضور دارد؛ طبق پیش بینی‌های صورت گرفته راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته با حضور حداکثری و شور و شعف غیرقابل باوری پاس داشته شود.

سعیداوی با بیان اینکه مردم ایران بار دیگر حضورشان در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی را به همگان ثابت خواهند کرد، افزود: در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی شاهد حضوری بودیم که شرایط ایده آل و پسندیده‌ای را برای ایران اسلامی رقم زد.

وی با اشاره به تشییع میلیونی پیکر شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: این حضور به همه جهانیان ثابت کرد ملت ایران پشتیبان نظام اسلامی است و نسبت به اصول انقلاب اسلامی پایبندی کاملی دارند.

کارشناس مسائل غرب آسیا در رابطه با اصول انقلاب اسلامی گفت: عزت مداری همراه با حکمت، تعامل جهانی با حفظ عزت و کرامت اصول انقلاب اسلامی هستند و نظام اسلامی بار‌ها نشان داد که عمرانی کشور و دست یافتن ملت بصورت مساوی به همه مواهب خدادادی را خواستار است.

سعیداوی با اشاره به اینکه قانون اساسی رابطه عاطفی، احساسی و عقلانی میان ملت و نظام را برقرار می‌کند، تصریح کرد: ملت ایران دریافت که باید حامی نظام اسلامی باشد تا به مواهب الهی، عزتمندی در دنیا و آخرت دست پیدا بکند و رسیدن به چنین اموری نیازمند حضور باصلابت و شعار همراه با شعور است.

وی گفت: ملت ایران فراموشکار نیست و انقلاب اسلامی را تنها نمی‌گذارد و در ۲۲ بهمن بار دیگر حمایت از انقلاب اسلامی را ثابت می‌کند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات