۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۵۹۴۵۰۹
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه بناب:

قدرشناسی از نعمت ولایت و رهبری واجب است

قدرشناسی از نعمت ولایت و رهبری واجب است
حجت الاسلام رنجبر گفت: شجاعت، تدبیر، خلاقیت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان ملت ایران را حیرت زده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عیسی رنجبر، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه بناب صبح امروز در جمع اساتید و دانشجویان این مرکز آموزش عالی با اشاره به این‌که دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی و دانشگاهی کشور است، اظهار داشت: توسعه فضاهای دانشگاهی و تعداد دانشجویان یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب است.

وی با بیان این‌که عدالت آموزشی به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است، تصریح کرد: اگر امروز شاهد موفقیت جوانان در عرصه‌های نوین علمی هستیم، نشان از موفقیت نظام آموزشی کشور است، هر چند به وجود برخی ضعف‌ها و کاستی ها در این سیستم آموزشی آگاه بوده و بایستی برطرف شوند.

حجت الاسلام رنجبر پیام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گسترش ندای انقلابی مردم ایران در ستیز با استبدادگری و استعمارگری دانست و گفت: امروز پیام انقلاب مردمی ایران از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و از سوی بسیاری از آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان تکرار می‌شود.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه بناب با تأکید بر این‌که متولیان ستاد بزرگداشت دهه فجر باید در تبیین دستاوردهای چهل ساله نظام اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: مهم‌ترین استراتژی دشمن در شرایط کنونی، القای ناکارآمدی نظام اسلامی و گسترش فضای یأس و ناامیدی نسبت به آینده میان جوانان است.

وی یکی از حلقه های مفقوده در فعالیت های فرهنگی کشور را تبیین نقش مقام معظم رهبری در طول این چهل سال دانست و افزود: بسیاری از جوانان نمی دانند که رهبر معظم انقلاب هم در دوران مبارزات قبل از پیروزی نهضت، هم پس از انقلاب، هم در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن نقشی مهم در شکست توطئه های دشمن داشته است.

حجت الاسلام رنجبر  با بیان این‌که شجاعت، تدبیر، خلاقیت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان ملت ایران را حیرت زده کرده است، گفت: خدا را شاکریم که از وجود رهبری عالم، فقیه، دشمن‌شناس، مردمی، ساده‌زیست و شجاع بهره مند هستیم، باید قدرشناس این نعمت بزرگ باشیم.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه بناب تبیین اندیشه های امام و رهبری و همچنین ماهیت انقلاب اسلامی به جوانان را جزء وظایف ذاتی نهاد رهبری در دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: باید زمینه لازم را فراهم کنیم تا نسل جوان، خود اندیشه‌ های حضرت امام خمینی(ره) و رهبری را لمس کرده و به حقیقت انقلاب اسلامی پی ببرند./935/پ310/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات