۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۷۵۵۶۰۵
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی با جنگ رسانه‌ای می خواهد شکست خود را توجیه کند

رژیم صهیونیستی با جنگ رسانه‌ای می خواهد شکست خود را توجیه کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: رژیم صهیونیستی با فرافکنی و جنگ رسانه‌ای تلاش دارد که شکست های پی در پی خود را به نوعی پوشش دهد.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام بویژه جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ ترکیبی و رسانه ای قرار داد، اظهار داشت: دشمنان با جنگ نظامی و تبلیغات رسانه‌ای هرگز نمی‌توانند به اهداف استکباری خود در جهان اسلام دست پیدا کنند بنابراین با توسل به جنگ ترکیبی به دنبال رسیدن به مقاصد پلید و شیطانی خود هستند.
 
مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در جنگ ترکیبی تمامی عناصر دشمن فعال هستند و به صورت همزمان و یکجا و منظم علیه جهان اسلام کار می‌کنند که شایسته است در این باره هوشیارانه عمل کنیم.
 
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که امروز دیگر آن هیمنه نظامی که در جهان داشت از بین رفته است بنابراین با فرافکنی و جنگ رسانه‌ای تلاش دارد که این شکست خود را به نوعی پوشش دهد.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند که این کشور را تضعیف کنند و از سوی دیگر با ایجاد ناامنی در داخل کشور افکار عمومی را به سمت و سویی که خود مایل هستند هدایت کند بنابراین باید همواره دارای بینش و بصیرت سیاسی و دینی باشیم.
 
حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان سخنان خود یادآور شد: دشمنان بیش از ۴۵ سال علیه این ملت انواع و اقسام جنگ نرم و سخت را پیاده کرده اند و در این مدت هرگز نتوانسته اند به نیات شیطانی خود برسند با این وجود عقل سلیم حکم می‌کند که مسلمان همیشه هوشیار باشد و اجازه ندهد که دشمنان اسلام از او سوء استفاده کنند./1400/
ارسال نظرات