۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۵۶۰۶۹
مدیر کانون‌های خدمت رضوی کاشان خبر داد؛

فعالیت بیش از هزار خادمیار رضوی در کاشان

فعالیت بیش از هزار خادمیار رضوی در کاشان
اصفهان - مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کاشان از فعالیت بیش از هزار خادمیار و یاور رضوی در قالب ۱۹ کانون تخصصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد جهاندار و اعضای ستادی مدیریت کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان صبح امروز در آستانه دهه کرامت در دیدار با شهردار کاشان برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان کاشان را تشریح کرد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از سوی کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان افزود: احداث چایخانه امام رضا(ع) یکی از اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته است.

جهاندار با اشاره به اینکه چایخانه امام رضا(ع) در مجاورت پارک آیت الله مدنی این شهرستان به صورت دائمی احداث شده است اظهار داشت: چایخانه امام رضا(ع) در شهرستان کاشان طی یکسال گذشته بصورت مستمر خدمتگزار محبین و دوستداران امام رئوف بوده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان کاشان یادآور شد: در حال حاضر بیش از یکهزار نفر خادمیار و یاور رضوی در قالب ۱۹ کانون تخصصی و ۱۳ کانون محله‌ای مشغول خدمات رسانی به مخدومین به نام مبارک علی ابن موسی الرضا (ع) در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی هستند.

کیومرث محمد پور شهردار کاشان نیز با استقبال از تشکیل شبکه خادمیاری در منطقه کاشان و تقدیر از خدمات و فعالیت‌های انجام شده به نام مبارک امام رضا(ع) به اهمیت مشارکت‌های مردمی در امور عام المنفعه تأکید کرد.

وی ضمن تاکید بر رسیدگی و خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار گفت: شهرداری کاشان آماده همکاری و اجرای برنامه‌های کانون‌های خدمت رضوی ذیل پرچم مبارک امام رضا(ع) در طول سال به ویژه در ایام پربرکت دهه کرامت است و تمام قد پای کار مردم و امام رضا(ع) ایستاده ایم.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه ضمن اهدای نشان افتخاری یاور رضوی به شهردار کاشان با اعطای لوح سپاس از خدمات ایشان تقدیر به عمل آمد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات