۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۳۸۹۸
حجت الاسلام ارزانی:

انقلاب اسلامی معادلات سیاسی جهان را برهم زد

انقلاب اسلامی معادلات سیاسی جهان را برهم زد
دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: انقلاب اسلامی تعاملات سیاسی دنیا را برهم زد و ساختار نظامی جدید را به دنیا عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی توأم با ارتباط عمیق و دقیق با جامعه، گفت: در نظام جهانی ساختار به این صورت است که هرکسی به یک صورت تعیین شده باید ایفای نقش کند.

وی در ادامه افزود: در نظام جهانی هرکشوری تعریف مشخصی داشته و این تعاریف برملاک و اساس هر قدرت بوده است، اما با انقلاب اسلامی یک کشور اعتراض خود به این ساختار را اعلام می‌کند و می‌گوید ما خواهان نظامی با حاکمیت الهی هستیم و مردم ما حاکمیت خداوند را می‌خواهند، در این شرایط ما زمین بازی را خودمان تعریف کرده‌ایم و از چارچوب نظام سلطه خارج شدیم که حتما مخالفت‌ها و اعتراضهایی را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تعاملات سیاسی دنیا را برهم زد و ساختار نظامی جدید را به دنیا عرضه کرد، خاطرنشان کرد: ما برای زنده نگاه داشتن اسلام آمده‌ایم، در نظام‌های غربی حاکمیت را به مردم می‌سپارند تا خودشان بتوانند روی کار و بر سر قدرت بمانند و مانع حاکمیت دینی و الهی شوند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی با جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب ما یک زمین بازی جدید را تعریف و تعیین کرد و به دنبال آن یارگیری انجام دادیم و شاهد هستیم کشورهایی نظیر افغانستان، لبنان، سوریه، عراق و دیگر کشورها به ما می‌پیوندند و انقلاب اسلامی اکنون در اذهان مردم دنیا حضور پیدا کرده است.

وی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های اصفهان تأکید کرد و افزود: نباید از ظرفیت‌های گسترده و عظیم اصفهان در عرصه‌های مختلف غفلت کرد، اتحاد و هم دلی مردم اصفهان می‌تواند موجب رشد این شهر در زمینه‌های مختلف شود و جایگاه این شهر را بالاتر ببرد./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات