۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۵۹۳۸۴۱
امام جمعه مهدی‌شهر:

مسؤولان با صداقت کامل برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند

مسؤولان با صداقت کامل برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند
امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه مسؤولان و دولت‌مردان با تمام توان به مشکلات مردم رسیدگی کنند، گفت: مسؤولان با صداقت مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ محمد بارانی امام جمعه مهدی شهر درباره مشکلات حاکم بر کشور، اظهار کرد: مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند و دولت باید در راستای رفع این مشکلات اقدامات جدی‌تری انجام دهد.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه معضلات و مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی، اشتغال و کشاورزی عمومی است، تصریح کرد: استان سمنان هم از این قاعده مستثنا نیست.

حجت‌الاسلام‌ بارانی با تأکید بر اینکه مسؤولان و دولت‌مردان با تمام توان به مشکلات مردم رسیدگی کنند، اضافه کرد: مسؤولان در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم صداقت کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت‌مردان هرچقدر به مشکلات مردم رسیدگی کنند، رضایت‌مندی مردم را نسبت به اصل نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بیش از گذشته می‌کنند، تصریح کرد: زیرا دشمن در جنگ اقتصادی دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه مسؤولان وظیفه دارند با عدالت و انصاف به مشکلات مردم رسیدگی کنند، اضافه کرد: مسؤولان به رفع مشکلات استان‌ها نگاه کلی داشته باشند و تنها به مناطق خاصی از استان‌ها توجه نکنند.

حجت‌الاسلام‌ بارانی تأکید کرد: دولت تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم مضاعف کند تا این مشکلات به‌زودی برطرف شود./979/د103/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات