۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۹۳۵۰۷
مسؤول بسیج رسانه کشور:

جشنواره ملی ابوذر در جهت گسترش فرهنگ و ادبیات مصور انقلاب اسلامی است

جشنواره ملی ابوذر در جهت گسترش فرهنگ و ادبیات مصور انقلاب اسلامی است
مسؤول بسیج رسانه کشور گفت: جشنواره ملی ابوذر در جهت گسترش فرهنگ و ادبیات مصور انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هم اندیشی جشنواره ملی ابوذر عصر امروز با حضور معاونین استانی این جشنواره در پاتوق خبر بسیج رسانه برگزار شد و ضمن این مراسم مهندس بصیری مسؤول بسیج رسانه کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: جشنواره ملی ابوذر با هدف کشف استعدادها در صدد کادرسازی رسانه ای در سراسر کشور است.

وی در ادامه افزود: جشنواره ملی ابوذر که با همت بسیج رسانه و با هدف غنی سازی تولید محتوای انقلاب اسلامی و همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات مصور انقلاب اسلامی، ساماندهی، ارتقای محتوا و شناسایی برگزیدگان برگزار می شود.

بصیری خاطر نشان کرد: جشنواره ابوذر که در قالب رسانه های دیجیتال و محتوای متناسب با انقلاب اسلامی به ویژه دستاوردهای 4 دهه پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است، در روزهای آتی شاهد برگزاری اختتامیه آن خواهیم بود.

مسؤول بسیج رسانه کشور در تشریح اهداف بسیج رسانه از برگزاری جشنواره ملی ابوذر خبر داد و تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی بسیج رسانه از برگزاری جشنواره ملی ابوذر حمایت از افراد حقیقی و حقوقی دغدغه مند انقلاب و ایجاد بستر رقابت میان تولیدکنندگان رسانه های دیجیتال در جهت رشد و شکوفایی و رونق بخش های مختلف جشنواره بود.

وی در پایان اظهار کرد: هم اکنون نتایج جشنواره ملی ابوذر در برخی استان ها اعلام و از برگزیدگان تجلیل به عمل آمده و به حول قوه الهی در هفته جاری آیین اختتامیه جشنواره ملی ابوذر در تهران برگزار خواهد شد./811/پ203/ب1

ارسال نظرات