۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۳۶۷۰
مسؤول سازمان بسیج رسانه:

رسانه ها از سیاست‌زدگی دوری کنند

رسانه ها از سیاست‌زدگی دوری کنند
بصیری خواستار دوری رسانه ها از جناح‌زدگی شد و گفت: رسانه ها با تمرکز بر مسائل داخلی از موضوعات جناحی فاصله بگیرند تا به اهداف واقعی نزدیک تر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود بصیری مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید رهبر و تبریک سالروز قشر بسیج رسانه، از ارسال بیش از 20 هزار اثر به این دوره از جشنواره همزمان با 40 سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: علی رغم همه مشکلات، اصحاب رسانه رکورد زدند و با آثار خود مخصوصاً در زمینه چهل سالگی انقلاب به انسجام بیشتر این جشنواره افزودند و امروز در این مراسم چهارمین دوره آن را به پایان می رسانیم.

وی ضمن قدردانی از مسؤولان سازمانهای بسیج رسانه در استانها، کادرسازی رسانه های انقلابی را اهم اهداف این جشنواره برشمرد و ابراز کرد: ایجاد فضایی رقابتی برای اصحاب رسانه در راستای تقویت آثار انقلابی رسانه ها از دیگر اهداف این برنامه است.

بصیری با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی، خواستار دوری رسانه ها از جناح‌زدگی و سیاست‌زدگی شد و گفت: رسانه ها با تمرکز بر مسائل داخلی، در جامعه امیدآفرینی داشته باشند، از موضوعات جناحی فاصله بگیرند تا به اهداف واقعی نزدیک تر شوند.

وی با اظهار اینکه روز به روز به افول استکبار نزدیک تر می شویم، بیان کرد: خبرنگاران به کمک مسؤولان بشتابند تا اقتدار کشور دو چندان شود.

گفتنی است در اولین دوره این جشنواره 9 هزار اثر، در دومین دوره 13 هزار اثر، در سومین دوره 14 هزار اثر و در چهارمین نوبت 20 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در مجموع تا کنون بیش از 55 هزار اثر به این جشنواره ارسال شده است.

شایان ذکر است این برنامه با معرفی آثار برگزیده و اعلام نفرات برتر روزنامه نگاران در بخش های مختلف خبرنویسی، گزارش، مستند، مقاله و یادداشت و همچنین تجلیل از مسؤولان بسیج رسانه در استان های فارس، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به کار خود پایان داد./804/پ310/ب1

ارسال نظرات