۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۵۹۳۲۱۲
امام جمعه تبریز:

رسانه نقش ارزشمندی در ایجاد نشاط و امید در جامعه دارد

رسانه نقش ارزشمندی در ایجاد نشاط و امید در جامعه دارد
امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که رسانه نقش ارزشمندی در ایجاد نشاط و امید در جامعه دارد، گفت: یکی از رسانه‌های تاثیرگذار، فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر پنجشنبه در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فضای مجازی، اظهار داشت: فضای مجازی می‌تواند بستر مقابله با شبهات دشمنان در حوزه های مختلف باشد.

وی با بیان این‌که صداوسیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و همچنین تمام کسانی که اهل قلم هستند، می‌توانند در راستای وحدت و انسجام ملی نقش ارزنده داشته باشند، خاطرنشان کرد: بهتر است به جای تخریب؛ با متانت و احترام، مطالبه‌گری کنیم و زمینه را برای دشمن ایجاد نکرده و امید در جامعه ایجاد کنیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که رسانه نقش ارزشمندی در ایجاد نشاط و امید در جامعه دارد، تصریح کرد: یکی از رسانه‌های تاثیرگذار، فضای مجازی است بطوریکه در فضای مجازی باید خیلی دقت کرد چراکه فضای مجازی قابلیت مقابله فرهنگی با شبهات فکری را داراست.

وی با تأکید بر این‌که فضای مجازی می‌تواند در مقابله با جنگ نرم دشمنان، نقش بسیار مهمی ایفا کند، افزود: خارج شدن از تلگرام زمینه برای خالی شدن نیروهای انقلابی در آن شبکه اجتماعی را فراهم کرد، ما از فضای تلگرام خارج شدیم ولی دشمن به مراتب ورودش بیشتر شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که استفاده از فضای مجازی ابزاری برای پاسخگویی به شبهاتی است که در برابر انقلاب، اسلام و نظام مطرح می‌شود، افزود: حضور و نقش‌آفرینی فعالانه نیروهای ارزشی، مؤمن و انقلابی در فضای مجازی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که از امروز تا ۲۹ بهمن چهل روز باقی مانده است، افزود: انتظار می رود هر یک از رسانه‌ها در طول این چهل روز به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند، چراکه بهترین جشن در دهه انقلاب تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف است./935/د101/ب1

ارسال نظرات