۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۹۲۴۰۰
استاد دانشگاه:

9 دی پیاده نظام دشمن را رسوا کرد

9 دی پیاده نظام دشمن را رسوا کرد
استاد دانشگاه حماسه ۹ دی را انقلاب سوم خواند و گفت: این حماسه پیاده نظام داخلی دشمن یعنی فتنه گران را رسوا کرد و انقلابی دیگر را در کشور به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسماعیل صالحی استاد دانشگاه امشب در ویژه برنامه بزرگداشت حماسه 9دی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) شریف آباد پاکدشت، حماسه ۹ دی را انقلاب سوم در کشور خواند و گفت: این حماسه مانند انقلاب اول و دوم یعنی پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیرلانه جاسوسی آمریکا، پیاده نظام داخلی دشمن یعنی فتنه گران را رسوا کرد و انقلابی دیگر را در کشور به وجود آورد.

فتنه ۸۸ جنگ احزاب مثلث شوم بود
وی اضافه کرد: فتنه ۸۸ یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب اسلامی در قالب جنگ احزاب بود که مثلث "عبری، عربی، غربی" به رهبری آمریکا، اسرائیل و عربستان از یک سو، مثلث شکست‌ خوردگان از نظام یعنی "سلطنت‌طلب‌ها، بهائی ها و منافقین" از سوی دیگر به همراه مثلث داخلی بریده از انقلاب اسلامی یعنی "اشرافی گران دنیا طلب، خودبرتربینان تفرعنی و متحجران بی بصیرت" با عنوان پیاده نظام آنها دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را به شکست بکشانند.

کارشناس سیاسی با یادآوری اینکه آنچه در سال ۸۸ اتفاق افتاد، یک اعتراض ساده نبود، افزود: حوادث سال 88 یک مدل طراحی شده برای براندازی نظام در قالب جنگ نرم و انقلاب رنگی بود که به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: در این جنگ، رسانه‌ها، شبکه های اجتماعی و سفارتخانه‌های خارجی میدان‌دار بودند، شبهه و فتنه جامعه را فرا گرفته بود و مردم در شناخت حق از باطل دچار تردید شده بود.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان پاکدشت با اذعان به اینکه اگر ایستادگی، مقاومت رهبری و بصیرت و صبر مردم نبود، معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد، ادامه داد: شاید تجزیه کشور، جنگ داخلی یا سقوط نظام سیاسی با یک نظام استبدادی دیگر رخ می داد.

وی بیان کرد: قیام ۹ دی پس از آن اتفاق افتاد که رهبری با مظلومیت ایستاد، برخی از سران یا سکوت کردند یا آتش بیار معرکه شدند و بر غبار فتنه افزودند که این مظلومیت به نوعی با مظلومیت سیدالشهدا(ع) در روز عاشورا عجین شد چراکه بار دیگر یزیدیان در روز عاشورا خیمه امام حسین(ع) را آتش زدند که گفته می شد "خیمه ها می سوزد و شام شب تار عزاست" اما آن روزها ایران بود که ماتم سرا شد.

صالحی خاطرنشان کرد: حمله به خیمه امام حسین(ع)، عزاداران و پرچم او بود که دل ملت ایران را جریحه دار کرد و فهماند که این گروه از تبار یزیدیان هستند که با حسین(ع) و اسلام حسینی مشکل دارند چرا که آنها شعار می دادند "انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است"، یا به جای "جمهوری اسلامی" شعار "جمهوری ایرانی" سر دادند.

این استاد دانشگاه در پایان با ابراز اینکه یزیدیان، ملت حسینی ما را نشناخته اند، تصریح کرد: این ملت ممکن است از رفتار عده ای از دولتمردان دلخور باشند که هستند اما بر سر انقلاب با کسی معامله نخواهند کرد و بر سر پیمان خود با شهدا تا آخر ایستاده اند کما اینکه دیدید در روز ۹ دی ۸۸ چگونه بر سر این پیمان ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمنان داخلی و خارجی بخواهند در مقابل انقلاب بایستند؛ تمام قد در مقابلشان خواهند ایستاد و حتی اگر روزی لازم شود از سراسر ایران بدون فوت وقت و کفن پوش با دشمن درونی و بیرونی نظام در همه عرصه ها مبارزه خواهند کرد و آرزوی شکست انقلاب و پیروزی آنان را به دلشان خواهند گذاشت./804/پ203/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات