۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۹۱۹۶۰
فرمانده سپاه استان تهران:

حضور مردم بصیر عامل شکست فتنه‌ها است

حضور مردم بصیر عامل شکست فتنه‌ها است
سردار حسن زاده با تأکید بر اینکه حضور مردم بصیر عامل شکست همه فتنه‌های دشمن بود، گفت: حضور نورانی مردم انقلابی این حماسه را جاودانه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد المهدی (عج) فرون آباد پاکدشت برگزار شد روز نهم دی ماه را تجلی بصیرت و ولایتمداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و افزود: ۹ دی را می‌توان شاخصی برای دشمن شناسی و لحظه شناسی نامید.

وی ادامه داد: ۹ دی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های انقلاب اسلامی در تاریخ این کشور ماندگار شد چرا که حضور بی نظیر ملت قدرشناس مهر تأییدی بر جاودانگی آن شد.

حسن زاده فتنه‌های مختلف در طول ۴ دهه عمر انقلاب اسلامی را برشمرد و یادآور شد: هدف همه فتنه‌ها دشمنی با اصل نظام و انقلاب اسلامی و ضربه زدن به آن بوده است، اما فتنه ۸۸ را در میان دیگر فتنه‌ها می‌توان فتنه اکبر نامید چرا که در آن به بسیاری از مقدسات اهانت شد.

فرمانده سپاه استان تهران با تأکید بر اینکه حضور وحدت آمیز و اتحاد مردم بصیر عامل شکست همه فتنه‌های دشمن بود، افزود: حضور نورانی مردم انقلابی این حماسه را جاودانه کرد.

وی انقلاب اسلامی را پیرو مکتب عاشورا عنوان کرد و ابراز داشت: ملت انقلابی زیر بار ذلت نخواهد رفت و هیچگاه با استکبار سازش نخواهد کرد البته لازمه این کار بیداری و هوشیاری همیشگی است.

حسن زاده حمایت از مستضعفین عالم، پیروی از ولایت فقیه و روحیه استکبار ستیزی را از عوامل دشمنی استکبار و ایادی جبهه کفر با ما برشمرد و مطرح کرد: امروز هم پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در همه عرصه‌های زندگی از دیگر دلایل دشمنی با انقلاب است.

وی در پایان خواستار تببین دقیق‌تر ماهیت انقلاب اسلامی برای نسل حاضر شد و افزود: در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی سیلی محکم دیگری به دشمنان این مملکت خواهند زد./۸۰۴/پ310/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات