۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۵۹۲۲۰۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

پرچم ولایت راهنمای مسیر انقلاب است

پرچم ولایت راهنمای مسیر انقلاب است
امام جمعه موقت ورامین پرچم ولایت را راهنمای مسیر انقلاب دانست و گفت: اگر همه حواسشان به این پرچم باشد و از آن غافل نشوند دیگر هیچ مشکلی باقی نمی‌ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی گلپایگانی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شامگاه چهارشنبه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) گلزار پاکدشت با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ صدمات زیادی را متوجه کشور کرد، گفت: علی رغم آن همه خسارات امروز عده‌ای عوض محکومیت فتنه، درخواست آزادی سران فتنه را دارند و از برگزاری اینگونه مراسم‌ها نگرانند.

وی حماسه ۹ دی را پایان بخش تمام آن توطئه‌ها دانست و افزود: پیام آن روز به دنیا این بود که ملت ایران هیچگاه از اصول انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: در روز‌های میانی سال ۸۸ عده‌ای از مردم که فریب دشمن را خورده بودند در روز ۹ دی به صف بزرگ ملت اضافه شدند و انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند و اذعان داشتند که در برابر فتنه انگیزان هرگز کوتاه نخواهند آمد.

وی ۹ دی را جلوه‌ای از اقتدار و بصیرت مردم در برابر فتنه گران و جبهه استکبار دانست و یادآور شد: طبق شواهد موجود دشمن در فتنه ۸۸ اصل نظام اسلامی و ولایت فقیه را هدف گرفته بود و از هیچ کوششی در این راه دریغ نکرد.

استاد حوزه با اشاره به فتنه‌های جدید برنامه ریزی شده، هشدار داد: لازم است تا افزون بر آمادگی کامل و هوشیاری نسبت به روشنگری و بزرگداشت حماسه بصیرت بیشتر بپردازیم.

۹ دی جلوه‌ای از اقتدار ملت ایران است
وی با تأکید بر ضرورت گرامیداشت روز ۹ دی، ابراز کرد: لزوم برگزاری مراسم‌های دهه بصیرت بیش از پیش مورد انتظار است چرا که برنامه ریزی و توطئه‌های دشمن هیچگاه تمامی ندارد و یقیناً فتنه ۸۸ آخرین فتنه ما نبوده و نیست.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن برای ضربه بیشتر به انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمن درصدد تخریب جایگاه رهبری است، اما همیشه در این راه از ملت ایران سیلی خورده است.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران پرچم ولایت را راهنمای مسیر انقلاب دانست و ابراز کرد: اگر همه حواسشان به این پرچم باشد و از آن غافل نشوند دیگر هیچ مشکلی باقی نمی‌ماند./۸۰۴/پ310/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات