۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۸۰۲۴۱
از سوی گردان رزمی تبلیغی مستشهدین برگزار می شود؛

دوره آموزش های نظامی تکاوری ویژه طلاب

رییس مؤسسه فرهنگی میقات از آغاز ثبت نام دوره آموزش های نظامی تکاوری ویژه طلاب خبرداد و گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزش های نظامی تکاوری را در بستری تربیتی و انقلابی فرا می گیرند.
گردان مستشهدین آموزش نظامی طلاب

حجت الاسلام سید محمد امیرمطلبی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش مؤسسه فرهنگی میقات جوانان انقلاب اسلامی برای دوره آموزش های نظامی تکاوری ویژه طلاب خبرداد و اظهار داشت: امام راحل همواره تأکید داشتند که فقیه هم باید جنگجو باشد، فقیه باید سیاف باشد ولی فقیه هم باشد و فقهش را از دست ندهد.

رییس مؤسسه میقات افزود: این دوره با همکاری گردان رزمی تبلیغی مستشهدین ویژه طلاب دارای آمادگی جسمی 22 تا 35 سال برگزار می شود و شرکت کنندگان در این دوره آموزش های نظامی تکاوری را در بستری تربیتی و انقلابی فرا می گیرند.

وی با بیان این که محتوای رزمایش و اردو بر مبنای «جهاد کبیر» و در قالب جهاد اصغر (نظامی) برنامه‌ریزی شده است، گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره در راستای ارتقاء روحیه انقلابی، علاوه بر آموزش‌های محتواهای تمدنی و تشکیلاتی، از آموزش‌های نظامی نیز بهره‌مند می‌شوند.

حجت الاسلام مطلبی پور با اشاره به شیوه ثبت نام در این دوره اظهار داشت: طلاب علاقه مند در هر سطحی از سطوح حوزه می توانند با ارسال عدد 313 به سامانه 3000321818 ثبت نامه اولیه خود را انجام داده و برای تکمیل ثبت نام به مؤسسه میقات واقع در قم، خیابان صفاییه، کوچه ششم مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: شرکت در این دوره غیر از داشتن آمادگی جسمی و رزمی برای حداقل یک سال شرط دیگری ندارد و طلابی که مایل به شرکت در این دوره هستد می بایست تا تاریخ دهم مهرماه ثبت نام خود را قطعی کرده و برای اطلاع بیشتر از محتوای دوره، طول مدت دوره و شیوه برگزاری دوره با شماره تلفن 02537733651 تماس حاصل کنند.

رییس مؤسسه میقات در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه محتوای رزمایش و اردو بر مبنای «جهاد کبیر» و در قالب جهاد اصغر (نظامی) برنامه‌ریزی شده است، گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره در راستای ارتقاء روحیه انقلابی، علاوه بر آموزش‌های محتواهای تمدنی و تشکیلاتی، از آموزش‌های نظامی نیز بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده پایگاه تخصصی بسیج مستشهدین حوزه یک شهید ابراهیمی در پایان عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در این رزمایش می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر و آشنایی با جدول کامل برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، نظامی و تفریحی دوره های برگزار شده قبل و نیز آشنایی با اولویت های ثبت‌نام به آدرس www.miqat.ir مراجعه نمایند./1330/ت۳۰۲/ج

 

ارسال نظرات