۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۷۲۷۳۹
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

تعطیلات تابستانی؛ فرصت طلایی طلاب برای تبلیغ چهره به چهره

حجت الاسلام خراسانی با بیان این که طلاب تعطیلات را به معنای تعطیلی از تحصیل ندانند، گفت: بسیاری از بزرگان و مراجع تعطیلات را بهترین فرصت برای تحصیل می دانند.
مطالعه کتاب تبلیغ در مناطق محروم تبلیغ در مناطق محروم

حجت الاسلام لطف الله خراسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرصت های تعطیلات تابستان گفت: طلاب به دو صورت می توانند از فرصت های تعطیلات تابستان بهره برداری کنند.

استاد دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ادامه داد: نخستین شیوه، استفاده از مأموریت تبلیغی است که طلاب در این ایام می توانند به قسمت های مختلف کشور مراجعه کنند و به تبلیغ دین بپردازند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر اکثر طلاب در ایام تابستان به میان اقوام خود باز می گردند که در این ایام علاوه بر صله رحم می توانند به تبلیغ دین نیز بپردازند؛ به عبارت دیگر این ایام بهترین فرصت برای تبلیغ چهره به چهره است و طلاب می توانند برای وظیفه شرعی خود از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام خراسانی با اشاره به فرصت های تحصیلی ایام تابستان اظهار کرد: در حوزه علمیه بر خلاف دانشگاه و سایر مراکز علمی دارای فرصت تحصیلی خاصی نیست؛ به عبارت دیگر در حوزه علمیه تعطیلی معنا ندارد و طلاب از هر فرصتی برای تحصیل استفاده می کنند.

وی افزود: بسیاری از بزرگان حوزوی و مراجع تقلید ایام تعطیلات را بهترین فرصت برای تحصیل می دانند زیرا در ایام تعطیلی اوقات فراغت انسان بیشتر است بنابراین طلاب باید در نظر داشته باشند که فرصت تعطیلی به معنای تعطیلی از تحصیل نیست./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات