۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۷۲۳۱۸
با ورود کاروان خدام رضوی به بندر خمیر صورت گرفت؛

شیعه و سنی زیر بیرق علی بن موسی الرضا

کاروان شماره سه خدام رضوی با نام شهید اسدالله رئیسی از صبح امروز برنامه‌های خود را در شهرستان بندر خمیر از سر گرفت.
پرچم رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، کاروان سوم و چهارم خدام علی بن‌موسی الرضا علیه السلام دیروز جهت حضور در مناطق مختلف استان هرمزگان وارد بندرعباس شده و به دو کاروان دیگری که امروز روز پنجم حضور آنها در بندرعباس است ملحق شدند.

این دو کاروان برای حضور در مناطق غرب و شرق استان هرمزگان و پیگیری برنامه‌های و جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان حضور دارند.

کاروان شماره سه خدام حرم مطهر رضوی که نام شهید اسدالله رئیسی را یدک می‌کشند از صبح امروز برنامه‌های خود را در شهرستان بندر خمیر از سرگرفتند. 

کاروان زیر سایه خورشید در ابتدای امر با حضور در دفتر امام جمعه شهر خمیر با حجت‌الاسلام صفایی دیدار کردند و پس از آن با همراهی امام جمعه در گلزار شهدای گمنام شهرستان بندرخمیر حاضر شده و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدا مزار پاک و مطهر آنان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

در ادامه برنامه‌ها کاروان خدام رضوی با شیخ قتالی امام جمعه اهل سنت بندرخمیر نیز دیدار کردند.

این کاروان ضمن سرکشی به خانواده‌های محرومین و نیازمندان با خانواده‌های شهیدان نجیب و لشتقانی نیز دیدار کردند.

گفتنی است؛ کاروان خدام رضوی شب گذشته در بدو ورود به شهرستان خمیر در شهر رویدر حضور پیدا کرد که با استقبال پرشور مردم روبه‌رو گردید.

شمیم رضوی در مراکز نظامی درمانی و خدماتی بندرعباس پیچید

در پنجمین روز از حضور کاروان زیرسایه خورشید، شمیم رضوی در مراکز نظامی درمانی و خدماتی بندرعباس پیچید.

کاروان شماره یک و دو خدام حرم مطهر رضوی در پنجمین روز حضور خود در استان هرمزگان بعد از اجرای برنامه‌های خود در شهرستان رودان راهی بندرعباس و صبح امروز کاروان شماره یک با حضور در کانون اصلاح و تربیت بندرعباس دل جوانان این مراکز را راهی صحن و سرای با صفای علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام کردند.

خادمان حضرت رضا علیه السلام در کاروان دو نیز همزمان با کاروان یک در پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش حضور پیدا کردند.

خدام رضوی با حضور خود در این پایگاه نظامی موجب دلگرمی خدمه و پرسنل  این پایگاه شده و حال و هوای آنان را تغییر دادند.

در پایان نیز از برخی از پرسنل و سربازان پایگاه نهم شکاری تجلیل به عمل آمد و نشان خدمتگذاری حضرت رضا علیه‌السلام به آنان اعطا شد.

کاروان شهید خلیل تختی‌نژاد پس از اجرای برنامه‌ها در پایگاه نهم شکاری برای خداقوت گویی به پیش قراولان عرصه اقتصاد مقاومتی و تولیدگران داخلی در سالی که مزین است به نام سال حمایت از تولید داخلی راهی یکی از مراکز تولیدی بندرعباس شدند.

آنان با حضور در پالایشگاه نفت بندرعباس با کارکنان و پرسنل این مرکز دیدار و فضا را متبرک کردند.

همچنین خدام حرم رضوی ضمن دیدن از قسمت‌های مختلف پالایشگاه از کارکنان نمونه این مرکز تقدیر و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا کردند.

در ادامه نیز خدام حرم ملکوتی علی بن موسی الرضا در بیمارستان کودکان بندرعباس حضور پیدا کرده و با استقبال گرم کارکنان این بیمارستان مواجه شدند.

دربخش‌های مختلف این بیمارستان قدم گذاشتند و با دادن نبات و حرز متبرک برای کودکان این بیمارستان طلب شفا کردند و همچنین در بخش نوزادان توسط سید موسوی در گوش کودکان تازه متولدشده اذان و اقامه خوانده شد./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات