۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۷۲۲۱۸
در دهه کرامت برگزار شد؛

هجدهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن ویژه خانواده ها در منطقه یکم امامت نداجا

در دهه کرامت، هجدهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده ها و خواهران شاغل، در خانه قرآن منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.
قران

به گزارش خبرگزاری رسا در هرمزگان، هجدهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده ها و خواهران شاغل، در خانه قرآن منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تعداد 53 نفر از خواهران شاغل و خانواده های منطقه یکم امامت در رشته های اذان، قرائت، ترتیل، حفظ و تفسیر قرآن کریم با حضور داوران مطرح استان هرمزگان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برگزیدگان هجدهمین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم، در نیمه دوم مردادماه جهت شرکت در مسابقات قرآن کریم نداجا به شهر مقدس قم اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام حیدری، مسؤول دارالقرآن الکریم منطقه یکم امامت نداجا به اهمیت فعالیت‌های قرآنی این منطقه پرداخت و به طرح‌های قرآنی چون برپایی طرح رحله ویژه ۵۰ نفر از فرزندان و همسران کارکنان، برپایی طرح رحله ویژه ۱۵ نفر از فرزندان ذکور، برگزاری دوره آمادگی ویژه متسابقین نداجا در مسابقات سراسری نیروی دریایی و ارتش با حضور اساتید مدعو، برپایی بیش از دو مرحله آزمون تفسیر جزء ۱۸ ویژه خانواده‌ها و بانوان شاغل اشاره داشت.

وی همچنین بر برپایی جلسات عمومی روخوانی، روان‌خوانی و حفظ و برپایی محافل انس با قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌ها باتوجه به مناسبت‌های مذهبی و همچنین راه‌اندازی دارالتحفیظ کارکنان وظیفه در جوار مسجد غدیر منطقه یکم اشاره کرد./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات