۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۵۷۰۴۰۰

جزییات برگزاری اجلاس جامعه ایمانی مشعر

آبفروش با تأکید بر فراهم کردن مقدمات فضای انقلابی و شرایط مناسب فرهنگی در شهرستان‌های کشور گفت: مردمی و انقلابی بودن باید سرلوحه کار افراد انقلابی قرار گیرد، به طوری که هریک از افراد انقلابی موجب اطمینان خاطر رهبر معظم انقلاب در شهر خود باشد.
رحیم آبفروش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رحیم ‌آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر در دومین اجلاس رابطان استانی و شهرستانی جامعه ایمانی مشعر که امروز در سالن همایش وصال مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به حرکت منسجم رابطان جامعه ایمانی اظهار داشت: جای امیدواری است که این حرکت عظیم در زیر بیرق امام حسین همواره پایدار و منسجم بماند.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با بیان این‌که این دومین اجلاس ملی رابطان جامعه ایمانی مشعر است، گفت: این اجلاس همانند سال گذشته در تیر ماه برگزار می‌شود، هر کدام از شما به عنوان یک فرمانده و مدیر و رهبر یک مجموعه فرهنگی و هیأت باید در حوزه جغرافیایی و شهرستان خود ایفای نقش کنید و این ماموریت بسیار خطیری است،

وی با تأکید بر فراهم کردن مقدمات فضای انقلابی و شرایط مناسب فرهنگی در شهرستان‌های کشور بیان کرد: امام جمعه تبریز یک فعال فرهنگی تمام عیار است، آقای آل‌هاشم به‌ عنوان یک امام جمعه مردمی و مدیر فرهنگی در شهر خود عملکرد بسیار خوبی داشته است و که باید سرلوحه کار افراد انقلابی قرار گیرد، به طوری که هریک از افراد انقلابی موجب اطمینان خاطر رهبر معظم انقلاب در شهر خود باشد.

آبفروش ادامه داد: حرکت شریانی که در جامعه ایمانی مشعر وجود دارد، بایستی سبب استقرار امنیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در کشور شود و نقش اصلی در این عملکرد بر عهده شما است.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر با اشاره به جزییات برگزاری اجلاس جامعه ایمانی مشعر بیان کرد: برای این اجلاس سعی و تلاش زیادی صورت گرفت تا شرایط برای حضور استادان و خطیبان خوبی فراهم شود و با استفاده از انتقاداتی که به اجلاس نخست شده بود، سعی شد اشکالات اجلاس دوم‌ برطرف شود و شکل متفاوتی داشته باشد.

وی در ادامه اجلاس به نمایشگاه دومین اجلاس جامعه ایمانی مشعر اشاره کرد و گفت: در حاشیه دومین اجلاس رابطان جامعه ایمانی مشعر یک نمایشگاه مفصل نیز آماده شده است که مجموعه فعالیت‌های جامعه ایمانی مشعر در سال‌های گذشته را به معرض نمایش گذاشته است.

آبفروش در پایان تأکید کرد: ارتباط میان رابطان جامعه ایمانی مشعر تا کنون بسیار محکم و خوب بوده است،‌ در جریان بحران آب آبادان و خرمشهر نیز با ارتباط سریع و مناسبی که صورت گرفت و قبل از رسانه‌ای شدن ماجرا، اقدامات خوبی در عرصه آبرسانی و فعالیت‌های کارشناسانه مهمی انجام شد./876/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات