۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۲۹۵۵
مسؤول امور روحانیت بنیاد فقه و معارف خبر داد؛

برگزاری دوره رایگان مهارت زندگی ویژه طلاب و فضلای حوزه

مسؤول امور روحانیت بنیاد فقه و معارف، از برگزاری دوره های ویژه مهارت زندگی ویژه طلاب از سوی بنیاد فقهی آیت الله هاشمی شاهرودی خبر داد.
مهارت زندگی

حجت الاسلام حسن ابوطالبی مسؤول امور روحانیت بنیاد فقه و معارف در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره های ویژه مهارت زندگی ویژه طلاب از سوی بنیاد فقهی آیت الله هاشمی شاهرودی خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات این دوره ها گفت: این دوره ها برای آموزش طلاب جهت آشنایی با مسائل زندگی و خانواده است، این دوره های مهارتی از مباحث قبل از ازدواج آغاز می شود و با مسائل بعد از ازدواج ادامه پیدا می کند.

حجت الاسلام ابوطالبی با بیان این که دوره نخست این طرح مهارتی به موضوعات قبل از ازدواج مربوط می شود، اظهار داشت: در دوره نخست مسأله شناخت وضعیت، نحوه انتخاب همسر و زمان عقد آموزش داده می شود و دوره های دیگر برای بعد از ازدواج برگزار خواهد شد و مسائل به طلاب آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: در این دوره ها طلاب با مهارت های زندگی به صورت کامل آشنا خواهند شد، این دوره به دستور آیت الله هاشمی شاهرودی و از سوی دفتر ایشان برای طلاب به صورت رایگان برگزار می شود.

مسؤول امور روحانیت بنیاد فقه و معارف با اشاره به جزئیات ثبت نام این دوره ابراز داشت: طلاب علاقه مند برای ثبت نام می توانند به بلوار شهید منتظری کوچه ۱۴ پلاک ۱۱ مراجعه کنند و محل برگزاری کلاس ها 45 متری صدوق کوچه 4 پلاک 9 خواهد بود، در ابتدای زمان ثبت نام تا 22 آذرماه بود اما در حال حاضر ظرفیت ثبت نام باز است و طلاب می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

 وی عنوان کرد: دوره نخست این برنامه 6 جلسه یک ساعته خواهد بود که پنجشنبه ها ساعت 3 بعدازظهر و جمعه ها ساعت 10 صبح برگزار می شود، استاد و مدرس دوره نیز حجت الاسلام دهقان از اساتید با تجربه در عرصه خانواده و مهارت های زندگی است.

حجت الاسلام ابوطالبی خاطرنشان کرد: در این دوره ها طلاب افزون بر آشنایی با مهارت های زندگی، توانایی راهنمایی مردم در این زمینه را پیدا خواهند کرد، طلاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۹۴۵۲۹۵۹۸ تماس حاصل کنند./1323/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات